Labums no dīzeļgeitas: 'Audi' turpmāk varētu būt ar aizmugurējo piedziņu
Foto: Publicitātes foto

Ļaunums nemēdz būt bez labuma. "Volkswagen" (VW) koncerna skandalozā dīzeļgeita ražotājam ir radījusi lielus zaudējumus un likusi būtiski samazināt nākotnes tēriņus. Viena no izdevumu samazināšanas pozīcijām būšot "Audi" platformas, kuras šī marka pati vairs nemodelēs un neizstrādās, bet gan aizgūs no "Porsche".

Pēc vācu izdevuma "Der Spiegel" informācijas, VW koncerna izdevumu samazināšanā visvairāk cietīs "Audi" MLB platformas nākotne, uz kuras bāzes šobrīd ražo modeļus no "A4" līdz "A8", kā arī "Q5" un "Q7" apvidus automobiļus.

Izmaksu samazināšanas nolūkos iepriekšminēto modeļu pēcteči tikšot izstrādāti uz "Porsche" MSB platformas, kas nozīmē, ka uz tās radītie spēkrati var būt tikai ar aizmugurējo vai visu riteņu piedziņu. Rezultātā tādi modeļi kā "A6" un "A7" nākotnē iegūtu aizmugurējo riteņu piedziņu pirmo reizi "Audi" vēsturē.

Savukārt "Audi" modeļi – līdz "A5" ieskaitot – varētu saglabāt priekšējo riteņu piedziņu, ja tiks izgatavoti uz VW MQB platformas, kuru izmanto "VW Passat" pamatā.

Diemžēl šāds VW izdevumu samazināšanas plāns pārvilktu krustu arī "Audi R8" superauto pēctecim – tam vairs nebūtu vidusmotora komponējuma, kā līdz šim, bet gan tas varētu tikt radīts uz "Porsche 911" modeļa platformas bāzes.

VW vadība par koncernā ietilpstošo automobiļu marku izdevumu samazināšanu lems nākammēnes.

Tags

Audi Porsche Volkswagen

Comment Form