Foto: Publicitātes foto

Šveices inženieris Freds Bernhards izgatavojis leģendārā "Volkswagen T1" busiņa versiju ar 530 zirgspēku jaudīgu motoru un nosaucis to par "sacīkšu taksometru".

"Hipiju busiņa" pārbūvē izmantoti "Porsche" agregāti un projektam tika veltīti seši gadi darba. "Man tas bija profesionāls izaicinājums. Vēlējos sasniegt šī automobiļa iespēju robežu," preses paziņojumā skaidro Bernhards.

"Race Taxi" projekta pamatā izmantots 1962. gada "T1" modelis, kuru inženieris iegādājies pagalam sarūsējušu. Pārbūves procesā šajā busiņā tika uzstādīts 3,6 litru sešcilindru motors no 90. gadu "Porsche 911" (993 – rūpnīcas indekss).

Tomēr arī "Porsche" motors šeit nav standarta izpildījumā – tam Bernhards uzstādījis divas turbīnas. 530 ZS jaudīgais spēka agregāts sajūgts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas aizgūta no 21. gadsimta sākuma "Porsche 911 GT3" (996).

Vēl no "Porsche 911" šis "hipiju busiņš" ieguvis bremžu mehānismus un 18 collu "BBS" riteņu diskus ar 285/30 izmēra riepām. Atsevišķi metāla konstrukcijas elementi tika aizstāti ar no oglekļa šķiedras izgatavotiem, kas ļāvis mikroautobusa pašmasu samazināt līdz pusotrai tonnai.

"Volkswagen T1 Race Taxi" spēj paātrināties līdz 230 km/h.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!