Latvijas valstij piederošās dzelzceļa kompānijas "Latvijas dzelzceļš" (LDz) meitasuzņēmums "LDz Cargo" kopš kara sākuma pārvadājis mazāko daļu mangāna rūdas kopējo pārvadājumu, to darot tikai maršrutā no pieostas stacijas līdz pierobežai, "Delfi Bizness" skaidroja LDz pārstāve Agnese Līcīte.

Līdz robežai

Līcīte uzsver, ka mangāna rūda nav iekļauta nevienā starptautisko sankciju sarakstā. Pēc Līcītes teiktā, 2023. gadā kopumā pa dzelzceļu ir pārvadāti aptuveni 1,39 miljoni tonnu mangāna rūdas, no šī apjoma nelielu daļu – aptuveni 6% jeb 86 585 tonnu visā maršrutā no pieostas stacijas līdz pierobežai pārvadāja "LDz Cargo", pārējo apjomu – citi dzelzceļa kravu pārvadātāji.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!