Foto: LETA

Pārvietošanās ar sabiedrisko transportu Rīgā dažreiz var būt izaicinoša. Ne tikai bedraino galvaspilsētas ielu dēļ, bet arī tādēļ, ka ne vienmēr strādā ekrāni "Rīgas satiksmes" transportlīdzekļos, kam jārāda pieturu nosaukumi. Jo īpaši apgrūtinoši tas var būt pilsētas viesiem un tiem pasažieriem, kas brauc sev nezināmā maršrutā. "Rīgas satiksmes" pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane "Delfi Bizness" atzīst, ka sabiedriskā transporta ekrānu darbība ir aktuāls jautājums un pie risinājuma tiek strādāts.

Zināma problēma

Ekrānu problēmas cēlonis saistīts ar to, ka apritē ir ļoti dažāda vecuma transporta līdzekļi, attiecīgi arī paši ekrāni un to vadības sistēma, stāsta Bartaševiča-Feldmane.

Uzņēmums konstatējis, ka lielākas problēmas un ekrāni sistemātiski nestrādā noteiktu modeļu "Solaris" autobusos. "Rīgas satiksme" šo jautājumu mēģina risināt ciešā sadarbībā ar autobusu ražotāju, tomēr tas ne vienmēr norit tik raiti, cik gribētos.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!