30 uzņēmumi no visām trim Baltijas valstīm izvēlēti konkursa "E-komercijas zvaigzne 2024" finālam, pretendējot uz Baltijā labākā e-komercijas uzņēmuma titulu. Uzvarētāji sadalīs balvu fondu vairāk nekā 20 tūkstošu eiro vērtībā un tiks paziņoti konferencē "ECOM Riga" jau 24. maijā, informē konkursa organizatori.

Papildus uzvarētāja titulam četrās kategorijās visi finālisti sacentīsies par dažādām speciālajām balvām, kuru ieguvēji tiks paziņoti apbalvošanas ceremonijas laikā.

Konkursa finālistu vidū dominē Latvijas e-komercijas uzņēmumi. Iespējams, tas ir tādēļ, ka iepriekšējos trīs gadus šis konkurss tika rīkots Latvijā. Šogad pirmo reizi "E-komercijas zvaigzne" notiek Baltijas mērogā un tajā varēja pieteikties e-komercijas uzņēmumi arī no Lietuvas un Igaunijas. Turpmāk katru gadu šajā konkursā sacentīsies uzņēmumi no visām trim Baltijas valstīm.

Finālisti

Jauno uzņēmumu kategorijā:

  • Browmania (Igaunija)

  • Ourpockethero (Lietuva)

  • Plant power (Latvija)

  • TC Latvija (Latvija)

  • Unusi (Latvija)

  • Urzonailfiles (Latvija)

  • Vaskala (Latvija)

Mazo uzņēmumu kategorijā:

  • Maimai (Latvija)

  • Medon (Latvija)

  • Mil-coffee (Latvija)

  • Plukt Tea (Latvija)

  • renaterose (Latvija)

  • Silmachy (Latvija)

  • yoko (Latvija)

Vidējo uzņēmumu kategorijā:

  • Apotheka (Igaunija)

  • Ettetete (Latvija)

  • Given (Latvija)

  • Hackmotion (Latvija)

  • lulu (Latvija)

  • Mugavik (Igaunija)

  • Rimi Riga Marathon (Latvija)

  • wigiwama (Latvija)

Lielo uzņēmumu kategorijā:

  • Balcia (Latvija)

  • Baldai 1/ Mebeles 1/ Moobel 1 (Lietuva, Igaunija, Latvija)

  • ideal (Latvija)

  • Kavos draugas (Lietuva)

  • Mynest (Lietuva)

  • Obdeleven (Lietuva)

  • tet (Latvija)

  • Valmiermuiža (Latvija)

Finālistus izvēlējās žūrija, kurā bija dažādi e-komercijas un mazumtirdzniecības nozares profesionāļi no visām Baltijas valstīm.

Konkurss "Ekomercijas Zvaigzne" pirmo reizi norisinājās 2021. gadā, un tā mērķis ir izcelt labākos e-komercijas uzņēmumus sākotnēji Latvijā, bet nu jau arī Baltijas mērogā, vērtējot trīs galvenos kritērijus: lietotāju pieredze, dizains un tehniskā performance.

E-komercijas galveno balvu iepriekšējos gados ieguvuši tādi veiksmīgi Latvijas e-komercijas uzņēmumi kā jaunuzņēmums "Selfnamed", kas klientiem sniedz iespēju izveidot savu sertificētu kosmētikas produktu līniju vai pasūtīt produktus ar sava zīmola logotipu un personalizētu dizainu, "Azeron", kas ražo un eksportē unikāla dizaina ergonomiskus datorspēļu kontrolierus, un inovatīvu velosipēdu pārvalku ražotājs "Velosock".

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!