“Forrester Research” prognozē, ka piecu gadu laikā gandrīz 30 procenti Interneta lietotāju šajās piecās valstīs būs ieguvuši pieeju Internetam nevis caur datoru, bet tādām ierīcēm kā mobilie telefoni vai personālā digitālā palīgierīce (PDA).
Taču interaktīvajam televizoram kā Interneta platformai lielas nozīmes nebūs, jo to kavēs tehnisko standartu un specifikāciju konkurence.
“Kopš Berlīnes mūra krišanas Eiropa ir pārdzīvojusi jaunu sociālo un ekonomisko pārmaiņu ēru,” teikts ziņojumā “Europe's Digital Decade”.
“Eiropieši kā vēl nekad agrāk savas dzīves kvalitātes uzlabošanai izmanto tehnoloģiju.”
Pētījuma dati liecina, ka ar Interneta starpniecību veikto bankas darījumu apjoms Lielbritānijā pieaudzis par 5,6 procentiem, bet Francijā — par 7,8 procentiem. Šīs valstis stipri atpaliek no Vācijas, kur šis pieaugums ir 32,5 procenti, kā arī Nīderlandes (29,2) un Zviedrijas (23,2).
Taču lidmašīnu biļešu iegāde ar Interneta palīdzību Lielbitānijā ir divreiz populārāka nekā Zviedrijā, kas šajā jomā ieņem otro vietu.