Foto: Publicitātes attēli

Jaunais tirdzniecības centrs Rīgā, Mazā Rencēnu ielā 1 ir projektēts un uzbūvēts lielveikala "Galerija Azur" vietā ar 27 100 kvadrātmetru lielu īres platību. Tirdzniecības centra nosaukums ir "Ozols", tā galvenie veikali būs būvmateriālu un mājsaimniecības preču tirgotājs "K-Senukai" un pārtikas lielveikals "Rimi", informē abi uzņēmumi.

Tirdzniecības centra īpašnieks UAB "KS Holding" ieguldījis 35 miljonus eiro lielveikala pārbūvē un īpašuma iegādē. Ēkas kopējā platība ir 29 500 kvadrātmetri, nodrošinot gan tirdzniecības, gan biroju telpas. Veikali atrodas pirmajā stāvā, savukārt ēkas otro stāvu pilnībā aizņem "K-Senukai" biroju centrs.

Ēkas rekonstrukcijā projektētāji ir saglabājuši šīs vietas centrālo elementu – dižozolu, kas turpina kuplot jaunā iepirkšanās kompleksa pašā vidū. Jaunais nosaukums, kam dots dižkoka vārds "Ozols", apvieno tādas īpašības kā plašums un praktiskums.

Pēc pirmās būvdarbu kārtas pabeigšanas tirdzniecības centrā durvis vērs "Rimi" līdz ar aptieku, ātrās ēdināšanas restorānu "Hesburger Drive-in" ar autokasi un citiem veikaliem, kas apmeklētājiem piedāvā ikdienas preces un pakalpojumus. Šobrīd ir pieejamas 250 automašīnu stāvvietas, taču kopumā būs pieejamas 750 vietas. Drīzumā tiks uzstādītas arī divas uzlādēšanas stacijas elektriskajiem automobiļiem, turklāt ar laiku, pieprasījumam pieaugot, tiks ierīkotas vēl divas uzlādes stacijas. Blakus ieejām ir īpaši stendi divriteņu novietošanai.

"Rimi" tirdzniecības platība ir 4083 kvadrātmetri, kopumā nodrošinot 100 darba vietas. Jaunais veikals būvēts saskaņā ar lielveikala jaunizstrādāto dizaina konceptu. Tāpat kā visās "Rimi" jaunatklātajās un atjaunotajās iepirkšanās vietās, arī šajā lielveikalā izmantots energoefektīvais un videi draudzīgais LED apgaismojums, kas ļauj ietaupīt 30% no apgaismojuma elektrības patēriņa, kā arī izmantotas īpašas aukstumsistēmas, kas ļauj nodrošināt energoefektīvu telpu apsaimniekošanu un uzturēšanu. Veikala darba laiks būs no plkst. 8.00 līdz plkst. 22.00.

Pašlaik "Rimi Latvia" tīklā ir 127 četru formātu veikali: 32 hipermārketi, 33 supermārketi, 46 "Rimi Mini" veikali, 9 "Express" un 7 "Supernetto" veikali.

Šī gada rudenī iepirkšanās centrā durvis vērs "K-Senukai" veikals, kas ar jauno konceptu šāds būs pirmais Baltijas valstīs. Tas būs arī lielākais platības ziņā ar vairāk nekā 20 000 kvadrātmetru lielu tirdzniecības zāli. Jaunais veikals apkalpos arī nesen apvienoto "K-Senukai" un "1A.lv" internetveikala klientus. Šajā pašā ēkā atradīsies arī "K-Senukai" Latvijas galvenais birojs 1000 kvadrātmetru platībā.

"Jaunā iepirkšanās centra pamatvērtības balstās ozola pamatīgumā – jaunizveidotā vieta ir funkcionāla un ar kvalitatīvu piedāvājumu, kas palīdz pircējiem īstenot ieceres par savu dzīves vidi", norāda iepirkšanās centra vadītāja Ilze Brazeviča. "Tirdzniecības centrs atrodas ērtā vietā netālu no Dienvidu tilta pārvada un papildina esošo mazumtirdzniecības piedāvājumu, galveno uzmanību vēršot uz pirmās nepieciešamības, interjera, būvmateriālu un mājsaimniecības preču grupu segmentiem. Jaunais lielveikals ir tirgū vēl nebijis risinājums, jo gan būvmateriālu un mājsaimniecības preču veikals, gan pārtikas lielveikals atrodas vienuviet. Klienti, kuri dodas iegādāties būvmateriālus un mājsaimniecības preces, parasti ir aizņemti, labiekārtojot savas mājvietas, tādēļ mēs ievērojami ietaupīsim viņu laiku, piedāvājot iegādāties pārtikas un mājsaimniecības preces vienā un tajā pašā vietā", skaidro Brazeviča.

"KS Holding" īpašnieki ir somu mazumtirdzniecības uzņēmums "Kesko", Baltijas partneris Arturs Rakausks (Arturas Rakauskas) un AS "Zabolis Partners". Baltijas valstīs uzņēmumam pieder 100 miljonu eiro vērts īpašumu portfelis. Līdztekus tirdzniecības centram "Ozols" "KS Holding"pieder arī "K-Senukai" veikals Daugavpilī, kā arī īpašumi turpmākai attīstībai Tallinā un Viļņā.

"Kesko Senukai" ir "Do-It-Yourself" jeb dari pats segmenta mazumtirdzniecības uzņēmums Baltijas valstīs, kas vēris durvis 140 pašu un franšīzē pārvaldītiem veikaliem Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Baltkrievijā. Tāpat uzņēmums īsteno tirdzniecību caur savām interneta platformām "Kesko Senukai Digital" un "1A".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!