Foto: LETA

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" tīkls Latvijā šogad plāno atvērt vēl divus ātrās ēdināšanas restorānus, intervijā pastāstīja "Hesburger" vadītājs Kari Salmela.

Viņš sacīja, ka patlaban "Hesburger" tīklā Latvijā ir 47 restorāni, savukārt šogad atvērs vienu restorānu tirdzniecības centrā "Ozols" (iepriekš "Azur", kur restorāns jau atradās) un gada beigās vienu Olainē. Tādējādi gada beigās "Hesburger" būs gandrīz 50 restorāni.

Jautāts, vai ir grūti atrast vietas jaunu restorānu izveidei, Salmela sacīja, ka ir dažādi. "Tad, kad ienācām Latvijas tirgū 2004. gadā, neviens par mums nezināja, un cilvēki bija šaubīgi par to, vai izīrēt mums telpas. Taču tagad, kad mums jau ir 47 restorāni, saņemam diezgan daudz piedāvājumu. Mēs rūpīgi izvērtējam piedāvājumus, jo jādomā arī par to, lai restorāni neatrastos pārāk tuvu viens otram," teica Salmela.

Runājot par vietas piedāvājumiem restorānu izveidei, Slamela atzīmēja, ka "Hesburger" saņem piedāvājumus no daudzām vietām, jo restorāni ir arī daudzviet ārpus Rīgas. Savukārt, runājot tieši par Vecrīgu, viņš teica, ka "Hesburger" šeit ir divi restorāni un ar to pietiek.

Tāpat Salmela atklāja, ka perspektīvās restorānu vietas ir visur. "Tad, kad tirgū ienāk jauni spēlētāji, tie cenšas koncentrēties uz Rīgu, lai citi viņus uztvertu kā nopietnus spēlētājus. Taču mēs redzam, ka cilvēki ir ieinteresēti mūsu piedāvājumā arī citās pilsētās," viņš skaidroja.

Viņš piebilda, ka "Hesburger" restorāniem ārpus Rīgas sokas ļoti labi. "No vienas puses, varētu domāt, ka Rīgā cilvēkiem ir vairāk naudas un attiecīgi viņi vairāk tērē maltītēm ārpus mājas, bet vienlaikus citās pilsētās, iespējams, ir arī mazāk izvēles iespējas," norādīja Salmela.

Jau ziņots, ka "Hesburger" pārdošanas apmērs Latvijā 2018. gadā ir sasniedzis 26,1 miljonu eiro, kas ir par 16% vairāk nekā 2017. gadā.

Kompānijas pārstāvji informēja, ka kopējais "Hesburger" pārdošanas apmērs Baltijas valstīs pagājušajā gadā ir sasniedzis 80,07 miljonus eiro, kas ir par 18% vairāk nekā 2017.gadā. Straujākais pārdošanas apmēra kāpums bija Lietuvā, kur tas audzis par 24% un sasniedzis 29,01 miljonu eiro. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 13% un sasniedza 24,95 miljonus eiro.

Ar zīmolu "Hesburger" darbojas 476 struktūrvienības deviņās valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!