Foto: Reuters/Scanpix

"Tallink Grupa" ir iegādājusies franšīzes tiesības globālās ātrās ēdināšanas ķēdes "Burger King" attīstībai Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, portālu "Delfi" informēja kompānijā.

Baltijas valstis ir vienas no retajām Eiropā, kurās šobrīd nav šīs ķēdes restorānu. Saskaņā ar šo līgumu "Tallink Grupa", kas atvēra pirmo peldošo "Burger King" restorānu 2016. gadā, šobrīd papildus iegādājusies ekskluzīvas franšīzes tiesības ķēdes attīstībai Baltijas valstīs. Kompānija atvērs "Burger King" restorānus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā nākamo gadu laikā, un saskaņā ar līgumu katra atvērtā restorāna licences darbības laiks būs 20 gadi.

Pirmos "Burger King" restorānus kompānija plāno atvērt šajā ziemā Tallinā, Latvijā un Lietuvā – 2020. gada pirmajā pusgadā. Paplašinot darbību, "Tallink Grupa" radīs gandrīz 800 jaunas darba vietas Baltijas valstīs.

"Mēs esam priecīgi attīstīt jaunus "Burger King" restorānus un iepazīstināt Baltijas valstu iedzīvotājus ar slaveno zīmolu kopā ar Tallink Grupu," teic "Burger King" un "Popeyes EMEA" prezidents Deivids Šīrs (David Shear).

"Mēs esam mērķtiecīgi strādājuši, lai attīstītu "Tallink Grupas" darbību krastā un jūrā, un "Burger King" franšīzes iegāde darbībai Baltijas valstīs ir nākamais svarīgais solis mūsu biznesa darbības attīstīšanai uz sauszemes. Mūsu sadarbība ar "Burger King" uz mūsu kuģiem ir bijusi veiksmīga, un "Burger King" restorāni uz mūsu kuģiem ir ļoti populāri un ceļotāju iecienīti, un mēs esam pārliecināti, ka "Burger King" ķēdes restorāni ir tieši tas, ko cilvēki vēlas ātrās ēdināšanas restorānu piedāvājumā Baltijas valstīs," saka "Tallink Grupp" valdes priekšsēdētājs Pāvo Nogene (Paavo Nogene).

"Tallink Grupp" ir vadošā kuģniecības kompānija pasažieru, transportlīdzekļu un kravas pārvadājumu jomā Baltijas jūras Ziemeļu reģionā. Kompānijas īpašumā ir 14 kuģi, kas kursē ar "Tallink" un "Silja Line" zīmoliem septiņos dažādos maršrutos.

Savukārt "Burger King" dibināts 1954. gadā. Tā zīmols ir otrs lielākais ātrās ēdināšanas hamburgeru tīkls pasaulē. Tas darbojas vairāk nekā 17 000 vietās vairāk nekā 100 valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!