Foto: LETA

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju saistībā ar koronavīrusa izplatīšanos, "Stockmann" ikgadējā kampaņa "Trakās dienas" šajā pavasarī norisināsies tikai internetā, no 25. marta līdz 5. aprīlim, informē uzņēmums.

"Šajās dienās "Stockmann" darbinieku un klientu veselība ir galvenā prioritāte. "Trakās dienas" vienmēr ir bijusi ļoti populāra kampaņa mūsu klientiem. Tāpēc šoreiz mainām iepirkšanās formātu – organizējot klientiem "Trako dienu" pirkumu veikšanu tikai internetā. Tādējādi varam nodrošināt ērtu iepirkšanās pieredzi, neizejot no mājām, kas īpaši svarīgi ir šajā ārkārtas situācijas laikā," teic universālveikala "Stockmann" direktore Dace Goldmane.

Uzņēmums norāda, ka, lai padarītu apstākļus drošākus gan darbiniekiem, gan klientiem, universālveikalā pastiprināti tiek veikta telpu tīrīšana un dezinfekcija, kā arī tiek ievēroti visi norādījumi, ko izvirza atbildīgās institūcijas.

""Stockmann" universālveikals ir atvērts un turpina apkalpot klientus. Lai novērstu vīrusa izplatību, esam pārtraukuši atsevišķu pakalpojumu piedāvāšanu, piemēram, "make-up" un stilista pakalpojumus. Aicinām klientus ievērot noteikto divu metru distanci iepērkoties, izmantot veikalā pieejamos dezinfekcijas līdzekļus, kā arī izmantot maksājumu kartes nevis skaidru naudu," turpina Goldmane.

"Stockmann" norāda, ka turpinās sekot situācijas attīstībai un pielāgos savas darbības atbildīgo veselības uzraudzības institūciju un valdības prasībām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!