Foto: DELFI
Būvmateriālu un mājsaimniecības preču veikalu ķēde "Depo" izveidojusi e-komercijas veikalu.

SIA "Depo DIY" reģistrēta 2004. gadā, un kopš uzņēmuma darbības sākuma tas tradicionāli darbojies tikai klātienes režīmā. No šā gada 9. novembra Latvijā tika izsludināta jau otrā ārkārtējā situācija šogad, savukārt pirms Ziemassvētkiem valdība ieviesa vēl stingrākus nosacījumus, tai skaitā mazumtirdzniecībā, ļaujot klātienē iegādāties pamatā pārtiku un citas pirmās nepieciešamības preces. Tajā brīdī daudzas tirdzniecības ķēdes paziņoja par darba laiku pagarināšanu, tai skaitā "Depo". "Delfi" jau ziņoja, ka valdība 17. decembrī lēma veikt grozījumus Ministru kabineta rīkojumā par ārkārtējās situācijas izsludināšanu, kas stājas spēkā pirmdien, 21. decembrī, un ir spēkā līdz 11. janvārim, pastiprinot drošības pasākumus.

Jāatzīmē, ka uzņēmuma konkurentiem "K-Senukai" ("Kesko Senukai Latvia"), "Tirdzniecības nams "Kurši"" u.c. jau līdz šim bija e-komercijas veikali.

"Depo DIY" 2019. apgrozīja 249,20 miljonus eiro un nopelnīja 15,56 miljonus eiro. Nodokļos samaksāti 46,36 miljoni eiro, liecina "Crediweb.lv" dati, tam nav nodokļu parādu. Uzņēmuma patiesais labuma guvējs ir Andris Kozlovskis.

Jau vēstīts, ka "Depo DIY" meitas uzņēmums Lietuvā "Depo DIY LT" pērn atvēris jaunu veikalu-noliktavu Kauņā, savukārt 2019. gada 31. janvārī reģistrēts meitas uzņēmums Igaunijā – "Depo DIY EE".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!