Foto: Pixabay
Svaigu un saldētu maizes, miltu konditorejas izstrādājumu ražotājs un vairumtirgotājs SIA "Cannelle Bakery" 2020.gadā strādājis ar 3,82 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,8% mazāks nekā 2019. gadā, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Ražotāja peļņa samazinājusies no 467,76 tūkstošiem eiro 2019. gadā līdz 273 tūkstošiem eiro aizvadītajā gadā. "Lai gan 2020.gada budžetā tika plānots apgrozījuma un peļņas pieaugums, šos plānus lielā mērā ietekmēja ierobežojumi, kādi tika pieņemti Covid-19 pandēmijas ierobežošanai, no tā izrietošais pieprasījuma kritums un izmaksu pieaugums. Vislielāko ietekmi uzņēmums izjuta Latvijas tirgū, vienlaicīgi eksporta tirgos joprojām turpinājās izaugsme," teikts SIA "Cannelle Bakery" vadības ziņojumā.

Šobrīd uzņēmums savu produkciju eksportē uz 17 valstīm, no kurām nozīmīgākie eksporta tirgi ir Vācija, Igaunija un Lietuva.

SIA "Cannelle Bakery" 2020.gadā saņēmusi vienreizēju 32,65 tūkstošu eiro Lauku atbalsta dienesta ārkārtas Covid-19 atbalstu par apgrozījuma samazinājumu, kas daļēji kompensējis apgrozījuma krituma negatīvo efektu uz uzņēmuma pelnītspēju aizvadītajā gadā no aprīļa līdz jūnijam.

"Lursoft" izziņas informācija rāda, ka SIA "Cannelle Bakery" reģistrēta 1993. gadā, tās patiesie labuma guvēji ir Bruno Ansons, Andris Sedmalis un Ivars Skrebelis.

Aizvadītajā gadā uzņēmums nodarbinājis 101 darbinieku, savukārt nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 424,58 tūkstošus eiro.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!