Foto: Publicitātes attēli
Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Twino" atvēris hibrīdbiroju Rīgā, Milla dizaina kvartālā, Dzirnavu ielā, tādējādi sekojot pirms gada pieņemtajam stratēģiskajam lēmumam par darba kultūras maiņu un iespēju darbiniekiem turpmāk strādāt no jebkuras vietas pasaulē, informē uzņēmuma pārstāvji.

Jaunais "Twino" birojs veidots kā komunikāciju platforma starp dažādām auditorijām, tostarp ne tikai starp uzņēmuma darbiniekiem, bet arī startup ekosistēmu, finanšu tehnoloģiju nozares pārstāvjiem un citām iesaistītajām pusēm. Birojs kalpos arī kā improvizēta studija dažādiem nozares pasākumiem.

"Pirms vairāk nekā gada "Twino" pieņēma stratēģisku lēmumu mainīt mūsu līdzšinējo darba kultūru. Jau pandēmijas sākumā lēmām, ka attālinātas darba iespējas darbiniekiem saglabāsim arī pēc veselības krīzes, tādēļ pieņēmām lēmumu pārveidot arī biroja plānojumu, nosliecoties par labu mazākām, bet modernākām, videi draudzīgākām un atraktīvākām biroja telpām Rīgas centrā. Pie jaunā biroja koncepcijas un labiekārtošanas strādājām gandrīz gadu un šobrīd esam gatavi vērt "Twino" jaunā biroja durvis", skaidro "Twino" Grupas izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.

Jaunais birojs izvietots divos stāvos, no kura viens stāvs veidots, kā atvērta sadarbības telpa, komunikāciju platforma un socializēšanās vieta - "Twino Showroom", bet otrā stāvā izvietotas darba vietas, lounge telpa, sadarbības telpa, Coffee shop (virtuves zonas daļa), kā arī privātākas zonas. Birojā liels uzsvars ir likts uz transformāciju - gan telpu, gan mēbeļu, piemēram, dienā telpa tiek izmantota, kā darba vide, bet vakarā tā var pārtapt par improvizētu studiju vai lounge telpu, konferenču galds pārveidojams par galda tenisa spēli, kamēr mēbeles var transformēt no zviļņiem uz stāvgaldiem.

Jaunajā birojā tiek ievērots tīrā galda princips, kas paredz, ka darbiniekiem savas personīgās un darbam nepieciešamās mantas pēc darba beigšanas ir jāieliek mantu glabātuvē.

Lai gan "Twino" birojs bija gatavs uzņemt darbiniekus jau kopš gada sākuma, uzņēmums, ievērojot valstī noteiktās epidemioloģiskās rekomendācijas, atlika tā atvēršanu. Šobrīd situācijai uzlabojoties, no jūnija "Twino" nolēmis pamazām vērt biroja durvis saviem darbiniekiem, ieviešot tā saucamās komandas burbuļa principu (team bubble), kas paredz dalīt biroja apmeklējumu pa komandām līdz 20 cilvēkiem. Šī pārejas koncepcija ļaus darbiniekiem klātienē satikt savu komandu, vienlaikus maksimāli samazinot epidemioloģiskos riskus, jo komandas savā starpā netiksies. Pārejas mēnesī "Twino" darbiniekiem būs iespēja strādāt birojā vienu dienu nedēļā saskaņā ar iepriekš apstiprinātu grafiku. Pēc ierobežojumu atcelšanas "Twino" darbiniekiem būs iespēja brīvi apmeklēt biroju.

Uzņēmuma iesaistes aptaujas parāda, ka "Twino" darbinieki ir lieliski pielāgojušies jaunajiem darba apstākļiem, tostarp ievērojami palielinājusies darba produktivitāte. 50% "Twino" darbinieku ir izteikuši vēlmi birojā strādāt divas vai trīs dienas nedēļā, kamēr pārējie darbinieki izvēlējušies citu darba laiku darbam no biroja, klāsta uzņēmuma vadītāja.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!