Foto: Pexels.com/ Francesco Ungaro

Cilvēkiem patīk gan spēlēt, gan vērot spēles. Sports, videospēles, dažādas sacensības ir svarīga kultūras sadaļa, kurā mūsdienās arī apgrozās miljardu miljardi. Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka gan virtuālās, gan īstās pasaules spēles tiek izmantotas mārketinga un reklāmas nolūkā. Piemēram, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) tūrisma nodaļa pavisam nesen izstrādājusi Latvijas iekšzemes apceļošanas veicināšanas spēli ar maršrutiem pa visu valsti, savukārt Itālijas Ārlietu ministrija jūlijā publicēja mobilo viedtālruņu spēli kultūras popularizēšanai, bet Īrija maksā ietekmētājiem, lai tie spēlētu videospēli, kurā var apceļot īru salu. Dažkārt spēles ir arī propagandas rīks.

Dažkārt spēles ir arī propagandas rīks, ko nesmadē pat ar terorismu saistītas organizācijas un lielvaras. ASV jau ilgus gadus darbojas bruņoto spēku sponsorēta videospēļu sērija, kuras mērķis ir panākt jaunu cilvēku pievilināšanu armijai. 

Чтобы продолжить чтение, оформите абонемент.

Пожалуйста, подождите!

Мы подбираем для вас наиболее подходящее предложение подписки...

Loading...

Предложение о подписке не отображается? Пожалуйста, отключите блокировщик рекламы или перезагрузите страницу.
В случае вопросов пишите на konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!