Saņemto sūdzību skaits par pasta pakalpojumiem sarucis par 40%
Foto: PantherMedia/Scanpix

Pērn Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK) saņemto sūdzību skaits par pasta pakalpojumiem samazinājies, neskatoties uz to, ka, salīdzinot ar 2020. gadu, visu pasta sūtījumu apjoms Latvijā palielinājies 12%. Visvairāk sūdzību SPRK saņemtas par nozaudētiem un bojātiem sūtījumiem, kā arī par pasta sūtījumu piegādēm.

Kopumā SPRK pērn izskatīja 20 pasta pakalpojumu lietotāju (gan fizisku, gan juridisku personu) rakstiskās sūdzības, kas ir par 40% mazāk nekā gadu iepriekš. Desmit sūdzības saņemts par VAS "Latvijas Pasts", sešas par SIA "DPD Latvija", trīs SIA "Omniva" un viena par SIA "DiamondTS". Sniegtas arī 220 konsultācijas telefoniski par pasta pakalpojumiem un ar tiem saistītiem jautājumiem.

"Saņemto rakstisko sūdzību skaits nav liels, jo ar tām pie SPRK ir iespēja vērsties pēc tam, kad sūdzības iesniedzējs nav apmierināts ar saņemto atbildi no konkrētā pasta operatora. Pēc sūdzības saņemšanas SPRK veic izvērtējumu un sniedz atbildi, lai palīdzētu pasta pakalpojumu lietotājiem problēmas atrisināt," skaidro SPRK galvenais pasta tirgus pakalpojuma eksperts Bruno Frīdenbergs-Ansbergs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!