Foto: Privātais arhīvs

"Neatlaidība ir priekšnoteikums! Ceļā būs daudz un dažādi izaicinājumi, bet būtiski ir neapstāties pie pirmajām grūtībām un turpināt," tāda ir uzņēmējas Lindas Dambenieces-Miglinieces atziņa, attīstot biznesu no nulles. Sarunā ar "Delfi Bizness" viņa dalās savā pieredzē un atklāj, kas palīdzējis visvairāk.

Linda Dambeniece-Migliniece pievērsusies auduma autiņbiksīšu ražošanai, attīstot zīmolu "doopsis".

SIA "doopsis" pirmajam darbības gadam (uzņēmuma reģistrācijas datums: 01.12.2021.) īpašniece izvirzījusi vairākus attīstības mērķus, un pirmie rezultāti jau esot pavisam tuvu un saskatāmi: kļūt par sociālo uzņēmumu, kā arī izveidot savu šūšanas darbnīcu Madonas novadā.

Uzņēmuma dibinātāja arī stāsta, kāpēc, viņasprāt, "Madona ir absolūti lieliskākā vieta Latvijā, kur uzsākt biznesu", kā arī – kāpēc bez Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) biznesa inkubatora atbalsta viņas uzņēmuma, iespējams, nemaz nebūtu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!