Foto: Shutterstock
Tradicionāli vasarā popularitāti iemanto dažādi ūdens sporta veidi. Šogad būtiski augusi interese par supošanas inventāru, liecina tirdzniecības centra internetā "220.lv" pārdošanas dati.

SUP dēļiem pārdošanas apjomi Latvijā, salīdzinot ar aizvadītā gada attiecīgo periodu, auguši par pusotru reizi.

Šovasar gan Latvijā, gan Baltijas valstīs kopumā pieaugusi interese par supošanu, apstiprina "220.lv" pārdošanas apjomi un supošanas ekspertu novērojumi. "Fab Adventures" īpašnieks Kristpas Salens stāsta, ka supošana ir ļoti pateicīga aktivitāte, ko var īstenot visu gadu – galvenais nosacījums, lai ūdens nav aizsalis. Taču tradicionāli sezona ilgst no aprīļa līdz oktobrim.

Salens norāda: "Cilvēki arvien vairāk iepazīstas ar supošanu, kā rezultātā nodarbe kļūst arvien pieejamāka un arī finansiāli draudzīgāka. Ar supošanu var nodarboties persona bez īpašas fiziskās sagatavotības un to var pielāgot dažādiem sarežģītības līmeņiem. Aktivitāšu daudzums, ko var veikt ar SUP dēli, ir ļoti dažāds, piemēram, airēt mierīgos laikapstākļos saullēktā vai saulrietā, airēt spēcīgā vējā, kas būtu jau pavēja braukšana, var arī sērfot, nodarboties ar jogu, fitnesu vai krāču braukšanu. Tomēr jāuzsver, ka personai, kura ar supošanu nenodarbojas profesionāli, nevajadzētu doties ūdeņos, kur vēja ātrums pārsniedz 4 metrus sekundē."

Kārlis Ozols, "220.lv Marketplace" pārdošanas vadītājs, stāsta, ka arī citu ūdens aktivitāšu inventāra pārdošanas apjomi ir pieauguši: "Reaģējot uz klientu pieprasījumu, "220.lv" šogad paplašināja preču piedāvājumu, dažādojot ūdens aktivitāšu inventāra modeļus un cenu līmeņus. Rezultātā arī kajaki tiek iegādāti vairāk nekā pērn, to pārdošanas apjomiem augot par pusotru reizi. Arī kaimiņvalstīs vērojamas līdzīgas tendences, taču varu uzsvērt, ka iedzīvotāji Latvijā un Igaunijā ir aktīvāki supošanas un kajakošanas piekritēji nekā lietuvieši. Lietuvā lielāka interese ir par piepūšamajām laivām."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!