Foto: DELFI

Latvijā bāzētā aviokompānija "SmartLynx Airlines" Covid-19 pandēmijas laiku, kad tūrisms un pasažieru aviopārvadājumi bija praktiski neesoši, izmantojusi par atspēriena punktu, lai plašāk attīstītu gaisa kravu pārvadāšanas biznesu. Tā kā pasažierus nevarēja pārvadāt, vairākas lidsabiedrības pasažieru lidmašīnas tika pielāgotas tieši tam, lai pārvadātu kravas. "SmartLynx Airlines" operatīvais vadītājs Deniss Žilkins "Delfi Bizness" atklāj "SmartLynx Airlines" ambiciozos plānus tālākai lidsabiedrības attīstībai.

"SmartLynx Airlines" piedāvā lidmašīnu pilna servisa nomas pakalpojumu jeb ACMI (Aircraft, Crew, Maintenace and Insurance), čārterlidojumus un kravu pārvadājumus. Iepriekš gan kravu pārvadājumi veidojuši nelielu daļu biznesa un kravas pārsvarā pārvadātas pasažieru lidmašīnu bagāžas nodalījumos. Taču pasažieru lidojumiem pandēmijas sākumposmā gandrīz faktiski apstājoties, gaisa kravu pārvadājumiem bija iespēja attīstīties.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!