Foto: Publicitātes foto/"top!"
Veikalu tīklā "top!" vidējā pirkuma grozs ir sarucis, taču pircēji iepērkas biežāk, tādējādi secināms, ka pirkumi kļuvuši pārdomātāki. Īpaši tas jūtams lielākajos veikalos, stāsta valdes locekle Ilze Priedīte.

Tāpat ir divkāršojies pieprasījums pēc akcijas precēm un samazinājies pieprasījums pēc premium klases produktiem – tie pircēju grozos nonāk mazāk nekā pērn.

Turpinās jau kovida kulminācijas laikā novērotā tendence, ka pircēji vairāk sākuši gatavot mājās.

Preču izvēlē primāri cilvēkiem ir pamata preču sortiments par labāko iespējamo cenu, kam seko konkrēta zīmola izvēle. Savukārt, vērtējot detalizēti, visvairāk veikalos "top!" pērk piena produktus, kam seko alkoholiski un bezalkoholiskie dzērieni, maize, saldumi, svaigi augļi un dārzeņi, kā arī gatavie konditorejas un kulinārijas izstrādājumi.

Sekojot citu veikalu tīklu praksei un komunikācijai, "top!" pavēstījis, ka samazinās cenas ilgtermiņā apmēram 200 pirktākajiem produktiem, tos mainot, lai pircējiem pirktākajās kategorijās būtu iespējama dažādība.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!