Foto: Publicitātes attēli

2022. gadā "Maxima Latvija" uzrādījusi mērenu izaugsmi, sasniedzot auditēto apgrozījumu 974,6 miljonu eiro apmērā, kas ir par 6,5% vairāk nekā 2021. gadā, informē uzņēmuma pārstāvji.

"Maxima Latvija" turpināja pārveidot veikalu tīklu uz jauno "Mans veikals" formāta konceptu un noslēdza gadu ar kopumā 88 jauna formāta veikaliem visā Latvijā.

2022. gadā "Maxima Latvija" kopējie ieguldījumi pārsniedza 24,5 miljonus eiro, kamēr pērn uzņēmuma valstij samaksātie nodokļi bija 41,9 miljoni eiro. "Maxima Latvija" kopējais apgrozījums 2022. gadā pieauga, bet peļņa pirms nodokļiem ir nedaudz samazinājusies līdz 31,9 miljoniem eiro, kas skaidrojams ar vispārējo izmaksu pieaugumu.

"Pagājušais gads ir bijis pilns izaicinājumu, atstājot būtisku ietekmi uz cilvēku ikdienu un valstu ekonomikām visā pasaulē," stāsta "Maxima Latvija" valdes locekle Karolina ZIgmantaitė.

Viens no "Maxima Latvija" darbības virzieniem pērn bija veikalu tīkla pielāgošana jaunajam konceptam "Mans veikals", kas uzsākts jau 2021. gadā. "Mans veikals" koncepts paredz vienotu izkārtojumu un identisku preču sortimentu viena formāta veikalos.

2022. gadā jaunajam formātam kopumā tika pielāgoti 62 veikali visā Latvijā, un līdz gada beigām jaunais koncepts bija ieviests jau 88 veikalos, investējot kopumā vairāk nekā 8 miljonus eiro. Veikalu tīkla pielāgošana jaunajam formātam būs viena no uzņēmuma prioritātēm arī 2023. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!