Foto: Mārtiņš Purviņš, DELFI

"MyCabin" savu darbību uzsāka pirms trim gadiem – 2020. gadā, piedāvājot iegādāties koka karkasa brīvdienu mājas. Divu gadu laikā uzņēmums savu darbību izvērsis ne tikai Latvijā, bet arī paplašinājis ārpus tās – pāri Atlantijas okeānam, ASV. Savukārt šī gada nogalē "MyCabin" plāno klientiem piedāvāt pirmās pastāvīgi apdzīvojamās mājas.

Intervijā "Delfi Bizness" uzņēmuma vadītājs Ģirts Draugs atklāj, kā izveidoja franšīzi ASV un kādi ir uzņēmuma nākotnes plāni.

Intervijā "Delfi Bizness" uzņēmuma vadītājs Ģirts Draugs atklāj, kā izveidoja franšīzi ASV un kādi ir uzņēmuma nākotnes plāni.

Kad Draugs pirms dažiem gadiem vēlējās iegādāties brīvdienu māju, viņš saprata, ka ir daudz ražotāju, kas eksportē moduļmājas, bet tepat Latvijā nav gatava produkta, ko varētu aizbraukt apskatīties un iegādāties. Arī cenas un moduļmāju piegādes termiņi nebija skaidri saprotami.

Draugs secināja, ka tā ir brīva niša, un nolēma to izmantot – pats uzzīmēja pirmos dizaina risinājumus, ieguldīja naudu, pieaicināja būvnieku, kas izgatavoja demo mājas, un sāka tās piedāvāt citiem, intervijā "Delfi Bizness" stāsta uzņēmuma dibinātājs.

Lai gan "MyCabin" tirgus daļa šobrīd ir maza, Draugs apgalvo, ka uzņēmums ir vadošais brīvdienu māju ražotājs Latvijā pēc pārdoto māju skaita. Kopš uzņēmuma dibināšanas līdz šī gada 31. jūlijam uzņēmums ir pārdevis 111 mājas. Uzņēmuma vīzija ir ambicioza – kļūt par lielāko moduļmāju ražotāju Latvijā un, iespējams, Baltijā, liekot lielu uzsvaru arī uz eksportu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!