Foto: Publicitātes foto

Modes un izklaides centrs "Rīga Plaza" nākamā pusotra gada laikā attīstībā plāno ieguldīt 5 miljonus eiro.

Pavasarī plānots atvērt vairākus jaunus veikalus, tostarp "New Yorker" un "HalfPrice", nodrošinot apmeklētājiem daudzveidīgāku un plašāku piedāvājumu.

"Aktīvi strādājam pie sadarbības partneru tīkla paplašināšanas un tirdzniecības centra sortimenta dažādošanas, lai nodrošinātu pēc iespējas pilnīgāku un kvalitatīvāku piedāvājumu "Rīga Plaza" apmeklētājiem," stāsta īpašnieka "Summus Capital" valdes loceklis Hannes Pihls.

"Nākamo 18 mēnešu laikā plānotas būtiskas investīcijas vairāk nekā piecu miljonu eiro apmērā, kas tiks novirzītas centra attīstīšanā, pilnveidošanā un jaunu tirdzniecības vietu atvēršanā," viņš saka.

Latvijā lielākais apģērbu tirgotāja "New Yorker" jaunā koncepta veikals ar platību 1600 kvadrātmetri tiks atvērts "Rīga Plaza" 1. stāvā.

Latvijā līdz šim lielākais "HalfPrice" veikals tiks atvērts "Rīga Plaza" 2. stāvā, un tā platība būs 1800 kvadrātmetri. Veikals piedāvā apģērbu, apavus, aksesuārus un mājas preces par samazinātu cenu no vairāk nekā 3000 pasaulē pazīstamiem zīmoliem. "HalfPrice" iekļaujas "CCC Group", kas ir viens no lielākajiem apavu mazumtirgotājiem Centrālajā un Austrumeiropā.

Šogad "Rīga Plaza" atvērtas vairākas jaunas tirdzniecības vietas – "Bella Gold", "Askona", "Bubble Bee", "Vitamins.lv", "Tommy Hilfiger" un "Lee Cooper". Tāpat pakalpojumu piedāvājumu papildinājis "BAO" elektrotehnikas nodošanas punkts, "Bolt" elektrisko skrejriteņu uzlādes stacija un jauns bērnu rotaļu laukums.

Līdz gada beigām plānots izveidot elektroautomobiļu uzlādes stacijas.

2020. gadā par "Rīga Plaza" īpašnieku kļuva nekustamā īpašuma investīciju kompānija "Summus Capital". Tirdzniecības centra "Rīga Plaza" apsaimniekošanu veic starptautiskā nekustamo īpašumu pakalpojumu kompānija "Colliers".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!