Foto: Midjourney/DELFI
Mārketinga profesionāļi Latvijā šogad ir samierinājušies, ka lielās ekonomikas problēmas nav pārejošas un ir jāatrod jauni rīki un pieejas, kas būs efektīvi ilgtermiņā. Jaunākā Latvijas Mārketinga vides apskata autori secinājuši, ka īslaicīgas patērētāju akcijas augsto cenu laikā joprojām ir aktuālas, bet tās nevarēs būt vienīgais rīks patērētāju uzmanības noturēšanai.

Taču ir arī labas ziņas – mārketinga speciālistu gaidas par nākotni kļūst arvien labākas.

Optimisms aug

Šā gada mārketinga profesionāļu aptaujā 76% respondentu norādījuši, ka ir noskaņoti pozitīvi nākotnei, vien 3% ir negatīvi noskaņoti. Salīdzinājumā ar pagājušo gadu – pozitīvi noskaņoti bija 55%, kamēr negatīvi – 18%.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!