Šā gada pirmajos trijos mēnešos dzirkstošo dzērienu pārdošanas apjoms pasaulē samazinājies par 1%, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, Eiropā - par 5%, liecina kompānijas puliskotā informācija.
Īpaši liels kritums vērojams Lielbritānijā, kur "Coca-Cola" dzērienu tirgus samazinājies par 10%. Tas varētu būt saistīts ar to, ka šajā tirgū kompānija samazināja dzērienu pudeles tilpumu, saglabājot iepriekšējo cenu.
Pirmajā gada ceturksnī "Coca-Cola" peļņa bija 1,63 miljardi ASV dolāru. Pērn tie bija 1,77 miljardi. Pieprasījuma palielināšanai kompānija gatavojas ieguldīt vairāk kā četrus miljardus globālajā mārketingā, kas ir par 10% vairāk nekā pagājušogad.
Tirgus pētījumi liecina, ka strauji pieaug negāzēto dzērienu, ieskaitot sulu, gatavo tēju, sporta un enerģijas dzērienu pieprasījums. Turklāt arī ārsti iesaka izvairīties no dzirkstošajiem dzērieniem, kas satur lielu daudzumu cukura.