Foto: Publicitātes foto

Kā jau katru gadu, viens no pasaules visvairāk gaidītajiem notikumiem sportā un popkultūrā ir amerikāņu futbola finālturnīrs "Super Bowl", kas slavens ne tikai ar miljoniem skatītāju visā pasaulē, bet arī reklāmdevēju milžu savstarpējo cīņu par uzmanību tik vērtīgajās pauzēs starp izspēlēm.

Ja vēsturiski "Super Bowl" mēdza uzstādīt augstu latiņu radošajiem prātiem visā pasaulē ar tādiem leģendāriem darbiem kā "Apple" "1984" un "E-Trade" "2 miljonu izniekošana", tad 2023. gads ar atsevišķiem izņēmumiem mazliet vairāk atgādina vienu lielu komēdiju, kurā, lai izklaidētu sabiedrību, pēkšņi parādās dziedošs Džons Travolta, Bens Afleks strādā ātrās ēdināšanas restorānā, bet Kiss ar Billiju Aidolu un Oziju Osbornu ir kļuvuši par rokzvaigznēm kādā birojā.

Bet, neskrienot notikumiem pa priekšu, turpinājumā "Super Bowl" "Top 15" reklāmas, kuras ir vērts noskatīties.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!