Foto: Publicitātes foto
Pērn, salīdzinot ar 2018. gadu, mobilo sakaru operatora "Bite" lielo biznesa klientu skaits palielinājies par 40%. To lielākoties veicinājusi lielo uzņēmumu, organizāciju un valsts iestāžu vēlme saņemt visus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) un mobilo sakaru pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja. Līdztekus lielo klientu skaita pieaugumam, "Bites" integrēto pakalpojumu koncepta "OneIT" apgrozījums pērnā gada laikā audzis par 16%.

Aizvien palielinoties pieprasījumam pēc integrētiem IKT pakalpojumiem, 2018. gadā, pēc "Bites" un "Latnet" apvienošanās, uzņēmumā tika izstrādāts integrēto pakalpojumu koncepts "OneIT". Tas ietver, piemēram, mobilo un fiksēto telefoniju, "Viedā zvanu pārvaldnieka" pakalpojumu, serveru administrēšanu, datortīklu un IT risinājumu apkalpošanu, kā arī tehniskās palīdzības nodrošināšanu 24 stundas diennaktī u.c. pakalpojumus.

Šī gada "OneIT" koncepta apgrozījums ir audzis par 16%. To lielākoties ietekmējusi klientu nepieciešamība saņemt visus pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja, tādā veidā optimizējot izmaksas, uzlabojot darba efektivitāti, kā arī iegūstot iespēju ātrāk konstatēt un risināt problēmas.

Savukārt ņemot vērā, ka aizvien vairāk uzņēmēju nodrošina mobilo tālruni saviem darbiniekiem, kā arī bieži vien darba veikšanas nepieciešamībām tiek izmantoti planšetdatori, šogad par 15% palielinājies kopējais biznesa klientiem izsniegto SIM karšu skaits.

"Viens no mūsu ilgtermiņa mērķiem ir konstanti stiprināt pozīcijas biznesa klientu segmentā. Redzam, ka, piedāvājot klientiem saņemt IKT un mobilo sakaru pakalpojumus vienuviet, ne tikai atvieglojam viņu ikdienu, bet arī palīdzam strādāt efektīvāk, spējam atrisināt problēmjautājumus krietni ātrāk, vienlaikus nodrošinot finanšu ietaupījumu, kas gada laikā var sasniegt pat 30%. Palielinoties biznesa klientu pārliecībai par IKT risinājumu nepieciešamību biznesa efektivitātes uzlabošanā, kā arī pieaugot tehnoloģiju nozīmei uzņēmējdarbības procesos, prognozējam, ka nākotnē biznesa klientu segmentā turpināsies izaugsme un "OneIT" klientu skaits kļūs vēl lielāks," stāsta "Bites" mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

"Bites" biznesa klientu apkalpošanas nodaļas darbinieku skaitu šogad paredzēts palielināt par 17%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!