Foto: Renars Koris

Viens Latvijas iedzīvotājs gadā patērē aptuveni 5,8 kilogramus šokolādes, un šajos apjomos ietilpst arī Latvijā iecienītā zīmola "Laima" produkcija. Dažkārt cilvēki saka, ka tradicionālās konfektes vairs negaršo tā kā agrāk, taču, vai tā ir taisnība vai tomēr bērnībā viss garšoja savādāk?

"Delfi Bizness" ļauj ielūkoties vairāk nekā 85 gadus senās konfektes "Serenāde" izgatavošanas procesā, apskatīt citas ražošanas līnijas un telpas "Orkla" ražotnē Ādažos, kā arī skaidro, vai un kā kopš pirmsākumiem mainījušās zīmola "Laima" klasiskās konfektes, kā arī, kurš izgudrojis konfektes "Serenāde" receptūru un kādā veidā tā radās.

"Delfi Bizness" ļauj ielūkoties vairāk nekā 85 gadus senās konfektes "Serenāde" izgatavošanas procesā, apskatīt citas ražošanas līnijas un telpas "Orkla" ražotnē Ādažos, kā arī skaidro, vai un kā kopš pirmsākumiem mainījušās zīmola "Laima" klasiskās konfektes, kā arī, kurš izgudrojis konfektes "Serenāde" receptūru un kādā veidā tā radās.

Uzņēmuma pārstāvji gan atzīst, ka kopējais saldumu noiets gan patlaban ir krities, un parādās jauni pircēju paradumi, kas lielākoties saistīti ar pieaugošajām izejvielu un attiecīgi pārtikas produktu cenām.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!