"Mēs vēl nebūt neesam izauguši lieli," saka uzņēmuma "Madara Cosmetics" izveidotāja un valdes priekšsēdētāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere, atbildot uz jautājumu, kāpēc ieguldīt tieši "Madara Cosmetics". Proti, uzņēmumam vēl ir lielas izaugsmes iespējas un vēlme pierādīt kosmētikas pasaulei, cik svarīga ir ilgtspēja un uz vērtībām balstīta uzņēmējdarbība.

Raidījums "Nākotnes kapitāls" aicina iepazīt Baltijas biržas uzņēmumus.

Raidījums "Nākotnes kapitāls" aicina iepazīt Baltijas biržas uzņēmumus.

Eksperti amatieriem investoriem pirmos soļus finanšu pasaulē bieži iesaka spert tieši Baltijas akciju tirgū, jo akcijas ir lētas un var aiziet uz veikalu vai benzīntanku "pārbaudīt" uzņēmumu, kurā esi akcionārs. Tādēļ arī "Nākotnes kapitāls" šajā sezonā vēlas satikties ar uzņēmumu, kuru akcijas tiek tirgotas Rīgas biržā, vadītājiem, lai parunātu gan par to, kāpēc nolemts iet biržā, gan par to, kā veicas biznesā.

Šoreiz raidījumā viesojās "Madara Cosmetics" izveidotāja un priekšsēdētāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere, kura, atbildot uz jautājumu, kāpēc pirms pieciem gadiem sperts solis par labu uzņēmuma iešanai biržā, saka, ka tas darīts, lai izplatītu tālāk uzņēmuma skatījumu par ilgtspējīgu biznesu un vērtībām. Tomēr viņa nenoliedz, ka lēmums balstīts arī finansiālos aprēķinos – uzņēmums gribējis augt un piedāvāt jaunus produktus. Tieši gadu pirms tam bija uzcelta jauna ražotne. "Mēs to redzējām kā relatīvi ērtu instrumentu finanšu piesaistei," saka Tisenkopfa-Iltnere.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!