'Aldaris' audzē apgrozījumu un samazina zaudējumus
Foto: Publicitātes foto

Alus ražotāja AS "Aldaris" apgrozījums pagājušajā gadā bija 27,1 miljons eiro, kas ir par 20,6% vairāk nekā 2017. gadā, bet kompānijas zaudējumi no pamatdarbības samazinājās par 40%, līdz 1,2 miljoniem eiro pērn, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

AS "Aldaris" pārdošanas apjomi pērn bijuši 45 miljoni litru, kas ir par 10% vairāk nekā gadu iepriekš, balstoties uz uzņēmuma sniegtajiem datiem, tā tirgus vērtības daļa pagājušajā gadā veidojusi 26%.

"Pateicoties pārdomātām investīcijām, kas veicinājušas ne tikai ražošanas un darbinieku efektivitātes celšanu, bet arī produkcijas klāsta paplašināšanu, aizvadītais gads bija ļoti labs biznesa rezultātu ziņā. Nozare ir pietiekami sarežģīta, jo tās attīstību un investīciju atdevi var ietekmēt subjektīvi un neparedzami ārējie faktori, piemēram, laikapstākļi. Tāpēc esam gandarīti par to, ka iepriekšējos gados ieguldītais pakāpeniski turpina atmaksāties, ko pamato arī aktuālie "Nielsen" rādītāji, piemēram, "Mežpils alus" tirgus vērtība jūnijā pieauga par 17%, sasniedzot jaunu rekordu," sacījusi "Aldaris" valdes locekle Sigita Ozola.

Iesniegtajā gada pārskatā teikts, ka, neskatoties uz aizvien sarūkošo alus tirgu Latvijā un Baltijā, alus pārdošanas apjomi auguši par 9,6%, sasniedzot 31 miljonu litru. Lielākā daļa no šī apjoma realizēta vietējā tirgū.

Pērn Latvijas alus tirgus samazinājās par 2,3% un, neskatoties uz to, "Aldaris" izdevies palielināt gan pārdošanas apjomus, gan pārdotā alus vērtību, kas 2018. gadā palielinājās teju par trešdaļu jeb 27,3%, savukārt alus pārdošanas apjomi ir auguši par 9,6%, sasniedzot 31 miljonu litru. Pērn par vairāk nekā 20% pieauga "Aldaris Gaišais" tirgus vērtība, liecinot starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma "Nielsen" dati.

2018. gadā "Aldaris" turpināja aktīvu darbu pie uzņēmuma tēla stiprināšanas, jaunu produktu ieviešanas tirgū un esošo pozīciju uzlabošanas. Pērn pabeigta Aldara bezalkoholiskā alus līnijas modernizācija un iepakojuma maiņa un, atbilstoši aktuālajām tendencēm un patērētāju pieprasījumam, pagājušajā gadā Latvijas tirgū ienāca arī gaišais un kviešu bezalkoholiskais alus.

"Aldara" apgrozījums 2017. gadā bija 22,452 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 57,9% - līdz 5,018 miljoniem eiro.

"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding". "Aldaris" pastāvīgi nodarbina 190 darbinieku. "Aldara" produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni, tostarp alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.

Tags

Aldaris
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form