Foto: Publicitātes foto

"Bolt" noslēdz 600 miljonu eiro finansējuma piesaistes posmu, palielinot uzņēmuma novērtējumu par vairāk nekā četriem miljardiem eiro. Šos līdzekļus "Bolt" izmantos, lai attīstītu savu jauno 15 minūšu pārtikas preču piegādes servisu "Bolt Market" un veicinātu esošo mobilitātes un piegādes produktu attīstību.

Finanšu līdzekļi tika piesaistīti no jauniem investoriem "Sequoia", "Tekne" un "Ghisallo", kā arī no līdzšinējiem "Bolt" investoriem "G Squared", "D1 Capital" un "Naya".

"Pēc septiņu gadu neatlaidīga darba, "Bolt" mobilitātes un piegādes serviss piedāvā labāku alternatīvu gandrīz visiem automobiļu izmantošanas veidiem. Esmu gandarīts, ka šos pakalpojumus varam piedāvāt miljoniem klientu visā Eiropā un Āfrikā, mazinot uzsvaru uz automašīnām, atdodot pilsētas atpakaļ cilvēkiem," saka Markus Villigs (Markus Villig), Bolt izpilddirektors.

Pagājušajā gadā "Bolt" piedzīvoja strauju izaugsmi – uzņēmuma klientu skaits visā pasaulē palielinājās līdz 75 miljoniem. Uzņēmums piedāvā kopbraukšanas pakalpojumus, kā arī automašīnu koplietošanas pakalpojumu "Bolt Drive", skrejriteņu un e-velosipēdu koplietošanu. Uzņēmuma piegādes pakalpojumi ietver "Bolt Food", kas ļauj klientiem pasūtīt maltītes no restorāniem, un jaunāko papildinājumu – 15 minūšu pārtikas preču piegādes servisu "Bolt Market".

Nākamajos mēnešos uzņēmums sāks "Bolt Market" darbību 10 Eiropas valstīs, tostarp Baltijas valstīs, Centrāleiropā, Zviedrijā, Portugālē, Horvātijā un Rumānijā. Jaunā pakalpojuma ieviešanai "Bolt" izmantos uzņēmuma pieredzi pārtikas piegādes jomā un esošo "Bolt Food" tehnoloģiju un kurjeru tīklu.

"Bolt" ir aplikācija, kuras mērķis ir padarīt mobilitāti pilsētā pieejamāku, drošāku un ilgtspējīgāku. Uzņēmums piedāvā dažādus mobilitātes pakalpojumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!