Foto: Publicitātes attēli

Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" 2021. gadā sasniedzis vairāk nekā 111,5 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn sasniedza 5,5 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk nekā gadu iepriekš. Pērn "Citro" veikalu tīkla attīstībā paplašināšanā tika veiktas 5,8 miljonu eiro lielas investīcijas. Arī šogad plānotas investīcijas 6,7 miljonu apmērā zīmola koncepta attīstībā, kā arī veikalu tīkla paplašināšanā un modernizācijā, informē uzņēmums.

Ieguldot veikalu tīkla paplašināšanā, pērn tika atvērti vairāki jauni "Citro" veikali, tostarp Jūrmalā un Rīgā. Tāpat tika veikta vairāku esošo tirdzniecības vietu modernizācija - īstenota iekārtu maiņa uz energoefektīvākiem un videi draudzīgākiem risinājumiem. Notika arī darbs, lai sagatavotos depozīta sistēmas ieviešanai Latvijā, kurā "Citro" tīkls pārstāv vairāk nekā 75 depozīta nodošanas punktus Latvijas reģionos. Vairākās tirdzniecības vietās tika uzstādītas pašapkalpošanās kases. Arī šogad plānots turpināt veikalu modernizāciju.

SIA "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs un "Citro" zīmola pārstāvis Imants Kelmers teic, ka, neskatoties uz aizvadītā gada nozares izaicinājumiem un mazumtirdzniecības nozares stingrajiem ierobežojumiem Covid-19 pandēmijas laikā, kas liedza nozarei pilnvērtīgi darboties, "Citro" tīkls kopumā īstenoja izvirzītos zīmola attīstības plānus. Pērn izdevies kāpināt apgrozījuma un peļņas rādītājus. Vienlaikus veiktas investīcijas, paplašinot veikalu tīklu un sortimenta piedāvājumu, tostarp attīstot pašu ražoto produktu līniju ar "Citro" zīmolu, kā arī nodrošinot e-veikala darbību Latvijas reģionos. Arī šī gada pirmā puse bija izaicinājumu pilna – neskaidrā ģeopolitiskā situācija un straujais resursu cenu kāpums, viennozīmīgi ietekmē gan ikdienas pamatdarbu, gan nākotnes attīstības plānus.

Pērn, īstenojot izmaksu optimizāciju un pārskatot uzņēmuma darba procesus, tika attīstīts vienots loģistikas tīkls, izveidojot centralizētu "Citro" noliktavas bāzi Pierīgā. "Pārejot no vairāku noliktavu izmantošanas uz centralizētu augsta līmeņa noliktavas bāzi, mēs varam nodrošināt daudz efektīvāku preču piegādi un komplektāciju vienuviet. Nākotnes perspektīvā tas ļaus attīstīt savu darbību arī tajos reģionos, kur zīmols līdz šim vēl nav plaši pārstāvēts, tai skaitā atverot jaunus veikalus Rīgā un citviet Latvijā," skaidro Kelmers.

Šogad atvērti vairāki jauni veikali Rīgā, tādējādi. "Līdz ar zīmola pozīciju nostiprināšanu reģionos, mērķtiecīgi paplašinām tirdzniecības tīkla pārklājumu Rīgas virzienā, pakāpeniski līdz gada nogalei plānots atvērt vēl vairākus veikalus galvaspilsētā. Tāpat šogad plānots atvērt jaunus veikalus citviet Latvijas reģionos un lielajās pilsētās, kur "Citro" tīkls līdz šim vēl nav pārstāvēts," norāda Kelmers.

Mazumtirdzniecības tīkla "Citro" zīmols pieder Latvijas uzņēmumu apvienībai SIA "Latvian Retail Management". To veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&Co". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" un "Eldo" zīmola veikalu tīklu ap 90 tirdzniecības vietām visā Latvijā. SIA "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!