Foto: DELFI

Akciju sabiedrība "Grindeks" paziņojusi par zīmola jauninājumiem, tostarp atsvaidzinātu logotipu, pielāgotu burtveidolu un stilu. Viena no "Grindeks" atpazīšanās zīmēm būs grindēlijas zieda simbols, lai godinātu pirmo latviešu izcelsmes farmaceitu, ārstu un ķīmiķi Dāvidu Hieronīmu Grindeli.

Uzņēmums ir iecerējis mainīt arī zāļu iepakojuma dizainu. Ņemot vērā sarežģīto un laikietilpīgo zāļu reģistrācijas procesu, pāreja uz jauno zīmola identitāti notiks pakāpeniski.

Tāpat "Grindeks" nācis klajā ar jaunu zīmola vīziju – sniegt vislabāko veselības atbalstu ikvienam cilvēkam visā pasaulē un kļūt par pasaules nozīmes farmācijas uzņēmumu. Cilvēcīgums, vienkāršība un izaugsme ir "Grindeks" jaunās vērtības, kas saprotamā un pieejamā veidā tālāk nodos uzņēmuma gadu gaitā uzkrāto pieredzi un zināšanas.

AS "Grindeks" padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans atgādina, ka 2021. gadā "Grindeks" svinēs savu 75. jubileju. "Es vienmēr esmu uzskatījis, ka nekad nedrīkst apstāties pie tā, kas ir sasniegts un pastāvīgi ir jātiecas uz attīstību. Jaunās uzņēmuma vērtības – cilvēcība, vienkāršība un izaugsme, kā arī vizuālie zīmola jauninājumi – vairāk nekā jebkad veicinās mūsu galveno aicinājumu – rūpēties par cilvēku veselību," uzskata Lipmans.

Uzņēmumā norāda, ka zīmola pārmaiņas sekmēs "Grindeks" koncerna stratēģiju 2025. gadam, kas paredz palielināt jaunu aktīvo farmaceitisko vielu un gatavo zāļu formu klāstu; īstenot darbību jaunos tirgos – Eiropas Savienības valstīs, ASV, Japānā, Dienvidkorejā, Austrālijā un Jaunzēlandē; paplašināt ražošanas infrastruktūras Latvijā, Igaunijā un Slovākijā un attīstīt meitas uzņēmuma AS "Kalceks" darbību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!