"Hansabanka" trešdien svinīgi atklāja bankas jauno klientu individuālās apkalpošanas zāli "Hansabankas" filiālē Raiņa bulvārī 11.
Bankas prezidente Ingrīda Blūma žurnālistiem norādīja, ka Latvijā arvien vairāk rodas tādu iedzīvotāju, kuriem nepietiek ar standarta bankas pakalpojumiem.

"Klientiem ir gan lielākas, īpašas vajadzības, gan arī vēlme bankām vairāk maksāt par šo vajadzību izpildi," atzina Blūma.

Pēc viņas teiktā, galvenokārt šī klientu grupa ir vidējo un lielo uzņēmumu īpašnieki un vadītāji, arī ārsti, juristi un citu profesiju cilvēki, kuri savas aizņemtības dēļ savā tiešajā biznesā, vairs nevar atrast laiku savu finansu sakārtošanai.

Līdz ar jaunās klientu apkalpošanas sistēmas ieviešanu katram individuālās apkalpošanas nodaļas klientam un viņa ģimenei tiks nodrošināti gan privātbaņķiera, gan arī kontu menedžera pakalpojumi.

Privātbaņķiera uzdevums būs konsultēt klientu par banku piedāvātajiem finansu pakalpojumiem, bet konta menedžeris klienta uzdevumā veiks tiešās operācijas, klāstīja Blūma.

Papildus minētajiem klientiem tiks piešķirta VIP klienta identifikācijas karte.

Blūma norādīja, ka jaunā nodaļa nav izveidota "tukšā vietā". Bankai jau bija privātpersonu apkalpošanas nodaļa bankas centrālajā birojā, kurai ir aptuveni 600 klientu.

"Tātad ir jau klientu bāze, ir pieredze un sapratne par to, kādus pakalpojumus un kādu servisu no mums šie klienti sagaida," teica Blūma.

"Hansabanka" plāno aptvert 50% no iespējamās šī pakalpojuma mērķa grupas Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!