Foto: Kārlis Dambrāns/DELFI

"Man ir ļoti bēdīgi un neērti tajos brīžos, kad pie mums atbrauc produkcijas izplatītāji no ārzemēm. Nevienā pasaules valstī nesaprot, kā tas var būt, ka vietējais produkts, kas ir tik populārs pasaulē, savā dzimtenē plauktos neatrodas pat acu augstumā," par savas produkcijas izvietojumu daļā Latvijas veikalu saka čipsu "Long Chips" ražotāja "Pērnes L" īpašnieks Laimonis Radziņš.

Kā piemēru viņš min to, ka Saūda Arābijas galvaspilsētas Rijādas lidostā "duty free" zonā "Long Chips" esot izvietoti "ekskluzīvā vietā trīs metru platumā", savukārt ""Rimi" mēs stāvam uz grīdas". Ar to esot jāsaprot produkcijas izvietošana apakšējos plauktos.

Čipsu ražotājs arī stāsta – lai gan "Long Chips" nu jau ir ap 20 garšu veidiem, Latvijas veikalos gadiem ilgi tiekot tirgoti vieni un tie paši produkti.

Lasi arī: Gads pēc intervijas: čipsu "Long Chips" jaunā ražotne taps Pērnciemā vai Keiptaunā?

Radziņš arī min versiju, kā Latvijas iedzīvotāji varētu tikt pie jauno garšu "Long Chips", kurus šobrīd bauda citviet pasaulē.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!