Foto: Publicitātes foto
Konferenču centrs "Atta Centre" izveidojis, kā tas informē, dark kitchen ķēdi –restorānus, kas darbojas tikai piegādei.

"Atta Centre" šobrīd piedāvā divus restorānus: "Osaka by Atta" (Āzijas virtuve) un "Parma by Atta" (Itālijas virtuve). Drīzumā gaidāma konditoreja ar gataviem desertu komplektiem. Restorāni sadarbosies ar "Wolt" un "Bolt Food".

Konferenču centrs "Atta Centre" tika atklāts šā gada oktobrī. Ekspluatācijā tas tika nodots šā gada augustā "Elkor" bijušā mēbeļu centra vietā Krasta ielā, Rīgā. Konferenču un izstāžu centra "Atta Centre" kopējā platība ir 22 700 kvadrātmetri. Tajā ir 29 konferenču zāles un biroju centrs, lai vienlaikus uzņemtu līdz 5500 cilvēkiem. "Atta Centre" arī saņēmis trīs miljonu eiro kredītu no "Signet Bank".

"Atta Centre" virtuves platība ir 400 kvadrātmetri. Āzijas virtuves restorāna "Osaka by Atta" ēdienkartē ir 70 ēdienu pozīcijas, ieskaitot suši, zupas un desertus. Ēdienkarte "Parma by Atta" ietver 25 ēdienus: picas, lazanju, pastas un citus.

Foto: Publicitātes foto

Gatavojot Āzijas restorānu ēdienus, mērķis ir turēties vidējā cenu segmentā, stāsta "Atta Centre" šefpavārs Artūrs Arnicāns.

"Atta Centre" plāno attīstīt dark kitchen koncepciju, tāpēc drīz tiks veidoti jauni restorāni. Iecerēts, ka katrs jaunais virtuālais restorāns tiks nosaukts par godu pilsētai, kuras virtuvi tas pārstāv (Osaka ir pilsēta Japānā, Parma – Itālijā).

"Atta Centre" nodrošina arī ēdināšanas pakalpojumus birojiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!