Foto: Publicitātes foto

Tehnoloģiju uzņēmums "Wolt" līdz šā gada beigām Latvijā, Lietuvā un Igaunijā plāno atklāt virtuālo veikalu tīklu "Wolt Market" un šobrīd jau ir uzsācis jaunu darbinieku meklēšanu vairākiem amatiem visā Baltijas reģionā. Šis ir jauna veida tirdzniecības tīkls, kurā veikali darbojas tikai un vienīgi kā noliktavu veikali jeb tā dēvētie "tumšie veikali" (dark stores).

Šajos veikalos tiks pieņemti tikai tie pasūtījumi, kas veikti tiešsaistē caur "Wolt" aplikāciju. Klātienes iepirkšanās šajos veikalos nenotiks.

"Wolt Market" noliktavu veikali klientu izvēlei piedāvās 1500-2000 preces, kuras tiks piegādātas 15-25 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas "Wolt" aplikācijā. "Wolt Market" noliktavu veikali darbosies kā neatkarīgi, "Wolt" platformā strādājoši, sadarbības partneri, līdzīgi, kā visi citi tirdzniecības sadarbības partneri, bet ar kopēju "Wolt Market" zīmolu.

"Wolt Baltics darbības vadītājs Simons Runcheimers (Simon Runzheimer) uzsver: "Mūsu biznesa stūrakmens ir sadarbības stiprināšana un paplašināšana ar mūsu sadarbības partneriem, tādiem kā "Rimi", "Mego", "Aibe", "LaTS" un vēl daudziem citiem, kas mums pievienosies nākotnē.".

Pirmais "Wolt Market" veikals tika atvērts Helsinkos 2020. gada pavasarī. Kopš tā laika "Wolt Market" tīkls ir paplašinājies, atverot veikalus Grieķijā un citviet Somijā, kā arī paziņojot par drīzu ienākšanu Čehijā, Polijā un Dānijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!