Ja sakotnējā Latvijas ekspozīcijas veidotāju prognoze bija, ka paviljonu apmeklēs 1,5 līdz 2% no kopējā apmeklētāju skaita, tad sobrīd šis skaitlis svārstās no 15 - 20%.
Pēc projekta sabiedrisko attiecību, kultūras un pasākumu programmas vadītājas Solvita Vēveres domām, izskaidrojums tam meklējams apmeklētāju interesē par atsevišķajiem valstu paviljoniem. Sākotneji EXPO organizatori likuši lielas cerības uz tematisko paviljonu apmeklējumu, bet pašu apmeklētāju interese izrādījusies orientēta citā virzienā - viņi vispirms dodas uz EXPO austrumu daļu un apmeklē valstu atsevišķos paviljonus un tikai neliela daļa dodas uz jau esošajām Hanoveres meses hallē izvietotajām ekspozīcijām.
Īpaša uzmanība izstādē tiekot pievērsta tā sauktajām "jaunajām" vai Austrumeiropas valstīm, kuru paviljoni ir ne tikai kā jaunās valsts seja, bet arī savas varēšanas pierādījums citām valstīm.