Foto: Publicitātes foto
Pēdējā mēneša laikā mazumtirgotājiem pieaudzis pieprasījums pēc pārtikas piegādēm uz mājām, pastāstīja mazumtirgotāju pārstāves.

"Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala norādīja, ka pēdējās nedēļās arī e-veikalā novērojam lielāku pircēju aktivitāti, tomēr ņemot vērā pastāvīgi pieaugošo e-veikala popularitāti, ir grūti izšķirt, cik lielā mērā to patlaban ietekmē sabiedrības bažas par jaunā koronavīrusa izraisīto slimību "Covid-19" izplatību.

"Tomēr esam novērojuši, ka tāpat kā "Rimi" veikalos, arī e-veikalā pēdējās nedēļās ir pieaudzis pieprasījums pēc graudaugiem, konserviem, sausmaizītēm un citiem produktiem ar ilgu uzglabāšanas termiņu," viņa sacīja.

Pārtikas interneta tirgotāja "Barbora.lv" mārketinga un pārdošanas vadītāja Jekaterina Pukinska norādīja, ka pēdējo nedēļu laikā ir audzis pieprasījums un pasūtījumu skaits. Pēc viņas teiktā, tas daļēji saistīts ar to, ka uzņēmums investē savā izaugsmē, lai nodrošinātu labāku pakalpojumu. Vienlaikus "Barbora.lv" pārstāve atzīmēja, ka tirgotājs novērojis lielāku pieprasījumu pēc produktiem ar garu glabāšanas termiņu, piemēram, makaroniem, griķiem, rīsiem un konservētiem produktiem.

"Uzņēmums iespēju robežās cenšas apmierināt klientu pieprasījumu un ievieš arī jaunu pakalpojumu – bezkontakta piegāde, sniedzot iespēju saņemt preci, kurjeram to atstājot pie mājas durvīm, pirms tam ar saņēmēju sazinoties telefoniski," norāda veikala pārstāve.

"Šis ir īpašs laiks un vēlamies pateikties cilvēkiem par sapratni, ja kāds pasūtījums aizkavējas. Mūsu cilvēki pašaizliedzīgi strādā tik virsstundas, cik vispār ir iespējams saskaņā ar Latvijas darba likumdošanu, " saka Jekaterina Pukinska, "Barbora.lv" pārdošanas un mārketinga vadītāja.

Jau vēstīts, ka "Rimi Latvia" 2018.gadā strādāja ar 893,692 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 10,9% un bija 45,305 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992. gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

"Barbora.lv" apgrozījums 2018. gadā bija 4,7 miljoni eiro, kas ir par 48% vairāk nekā gadu iepriekš. "Barbora.lv" veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs - Baložos, Dreiliņos, Sauriešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē un Stopiņos.

"Barbora.lv" darbību Latvijā sāka līdz ar "e-maxima.lv" pakalpojuma pārdošanu uzņēmumam "Radas", kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu "Barbora". Uzņēmums "Radas" ir "Maxima grupe" piederošs uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!