Pieprasījums pēc vegāniskās (precīzāk – augu valstī balstītas) pārtikas aizvadītajos gados ir strauji audzis. Piemēram, "Good Food Institute" dati liecina, ka pēdējos divos gados augu produktu patēriņš ASV pieaudzis par 43%. Lai gan vegānu un veģetāriešu skaits arī aug, pieprasījums pēc pārtikas, kuras ražošanā nav cietuši dzīvnieki, pieredz daudz straujāku kāpumu.
Gan pārliecināti vegāni, gan visi citi ir Latvijas jaunuzņēmuma "Furious Food" mērķauditorija. Lai arī uzņēmums, kas 2019. gadā uzsāka darbību, izplatot ārzemju ražotāju produkciju, ir apņēmības pilns strādāt tikai ar produktiem, kas iegūti no augu valsts, kā saka viens no tā dibinātājiem Didzis Piļāns, viņi cilvēkus nešķiro – pat tad, ja tikai vienā ēdienreizē mēnesī gaļa tiek aizstāta ar augu valsts gaļas alternatīvu, tas ir labs sākums.
Nupat ir pabeigts darbs pie ražošanas ceha Orgresgalā, kas kopā ar zīmola izpēti un produktu radīšanu investīcijās prasījis apmēram 160 tūkstošus eiro, un nu var sākties darbs pie Baltijas un Skandināvijas tirgus iekarošanas.