'Orkla Latvija' attīstībā investē četrus miljonus eiro
Foto: Publicitātes attēli

Saldumu ražotājs "Orkla Latvija" 2020. gadā plāno investēt vairāk nekā četrus miljonus eiro organizācijas attīstībā, ilgtspējas stratēģijas īstenošanā, kā arī jaunos un inovatīvos produktos, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Kopš 2015. gada ražošanā, neskaitot pirkšanas un pārdošanas darījumus, "Orkla" ir investējusi vairāk nekā 40 miljonus eiro, bet līdz 2023. gadam ieguldījumu apjoms pieaugšot vairākas reizes.

"Šobrīd mums Latvijā ir piecas ražotnes un būvējam Ādažos jaunu ražotni "Laimai". Mūsu saimniecībā ir arī 20 "Laimas" saldumu tirdzniecības veikali un "Laimas" šokolādes muzejs. Faktiski katrā ražotnē veicam investīcijas ne tikai tās uzturēšanai, bet arī nepārtraukti modernizējam un attīstām mūsu ražošanas procesus, lai strādātu efektīvāk un garantētu mūsu zīmolu stiprināšanu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi. Papildus tam mūsu uzmanības fokusā ir ilgtspējas jautājumi un darbaspēka trūkums, kam pievēršam lielu uzmanību, īstenojot investīciju projektus, " uzsver Didrihsons.

Kopumā "Orkla Latvija" šogad investēs ražošanas procesu pilnveidē un jaunu iekārtu iegādē, kā arī jaunu produktu attīstībā, darba vides un drošības uzlabošanā, ilgtspējas projektos, tostarp energoefektivitātes veicināšanā, kā arī IT infrastruktūras un loģistikas procesu pilnveidē.

Lielākie 2020. gada investīciju projekti būšot "Ādažu čipsu" ražošanas līniju pilnveide jaunu produktu attīstībai, čipsu un sāļo uzkodu kastu pakošanas automatizācija, vafeļu ražošanas līnijas pilnveide "Staburadzes" ražotnē, kā arī "Spilvas" ražotnes kvalitātes kontroles sistēmu attīstība. Tiks veikta arī vairāku "Laimas" saldumu tirdzniecības veikalu rekonstrukcija un "Laimas" šokolādes muzeja ekspozīciju atjaunošana.

"Papildus minētajiem investīciju projektiem mēs šogad pabeigsim pēdējo gadu lielāko projektu – "Laimas" jaunās ražotnes būvniecību. Godinot zīmola "Laima" 150 gadu jubileju, jau šogad vērsim durvis jaunajām zīmola mājām," papildina Didrihsons.

2019. gadā "Orkla" nostiprināja savas pozīcijas Latvijas tirgū, apvienojot "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un "Orkla Foods Latvija", tādējādi izveidojot vienotu plaša patēriņa zīmolu preču organizāciju Latvijā. Jaunās organizācijas nosaukums ir "Orkla Latvija". SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "Latfood Agro" ir pilnībā SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" piederoši uzņēmumi.

"Orkla Latvija" apvieno divus uzņēmumus – SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un SIA "Orkla Foods Latvija", kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. "Orkla Latvija" pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta", "Abba" un citus.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form