Foto: Shutterstock

Viens no pasaulē lielākajiem mārketinga aģentūru tīkliem "Dentsu Aegis Network" sadarbībā ar "All Media Baltics", "Bite" un "Salesforce" rīko vienas dienas mārketinga un vadības konferenci "Dentsu Digital Camp 2019", kas šā gada 30. maijā notiks Rīgā, kinoteātrī "Splendid Palace".

Konferences formāts un saturs sevi ir pierādījis citās Eiropas valstīs, nu pirmo reizi notiks arī Baltijā.

Pasākumā varēs uzzināt par izmaiņām, ko nesusi tirgus digitalizācija, par jaunākajām iespējām industrijā un iepazīties ar reāliem veiksmes stāstiem no pasaules, Baltijas un Latvijas.

"Apzināmies, ka mārketinga un uzņēmumu vadības profesionāļiem nav pietiekami daudz laika, lai visu gadu nepārtraukti meklētu, lasītu un klausītos jomas aktualitātes dažādos resursos. Tā vietā mēs piedāvāsim pasākumu, kurā visas nozīmīgākās tendences apkopotas vienā dienā un vietā," teic "Dentsu Aegis Network Latvia" valdes loceklis Māris Naglis.

Konferences laikā būs iespēja tikties ar pieredzējušiem mārketinga tehnoloģiju, satura vadības un digitālo mediju nozares speciālistiem, kuri dalīsies savos pieredzes stāstos un izaicinājumos ceļa uz izcilību un panākumiem.

Līdztekus šī būs pirmā lielā "Salesforce" aktivitāte Baltijā, kur vienuviet varēsiet iepazīties ar labākajiem pārdošanas un mārketinga risinājumiem dažādās nozarēs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!