Foto: Reuters/Scanpix/LETA
"Rīgas laku un krāsu rūpnīcas" saražotā produkcija jau ir plaši pieejama kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā, bet plānota arī uzņēmuma paplašināšanās ārpus Baltijas valstu robežām, ieejot jaunos tirgos, informē uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Larisa Polosuhina.

Viņa akcentē, ka "Rīgas laku un krāsu rūpnīcai" "ir ambiciozs nākotnes skatījums un vairāki mērķi, ar kuru palīdzību plānots uzņēmumu virzīt uz priekšu".

Pašlaik ieplānots paplašināties un veicināt uzņēmuma izaugsmi tādos reģionos kā Skandināvija un Polija.

Īpaša uzmanība tiks pievērsta darbības paplašināšanai Ķīnā, kur tiek saskatīts liels potenciāls un tirgus iespējas.

Jau līdz šim "Rīgas laku un krāsu rūpnīca" aktīvi piedalījusies sadarbības projektos Ķīnā. Šī iesaiste ir redzama vērienīgā projektā – jaunās Pekinas Daksingas starptautiskās lidostas sienu un griestu krāsošanā.

Biznesa dati:


SIA "Rīgas laku un krāsu rūpnīca"

Reģistrācijas datums: 23.02.1996.

Juridiskā adrese: Rīga, Daugavgrīvas iela 63/65

Darbības veidi: Krāsu, laku un līdzīgu pārklājumu, tipogrāfijas krāsu un mastikas ražošana

Apgrozījums (2022. gadā): 7 548 946 eiro

Peļņa pēc nodokļiem (2022. gadā): 185 535 eiro

Darbinieku skaits: 153

Patiesā labuma guvēja: Larisa Polosuhina


Avots: "Lursoft"

Plānota ne tikai paplašināties ārzemēs, bet arī Latvijā – tiks atvērta vēl viena tirdzniecības vieta. Nākamā gada sākumā to plānots izdarīt Daugavpilī. Rūpnīcas specializētajos veikalos ir pieejams pilns krāsu un laku sortiments, ka arī personāls spēj sniegt palīdzību krāsošanas jautājumos ekspertu līmenī, norāda Polosuhina.

Turpmākajā uzņēmuma attīstībā ir paredzēts izveidot modernizētu produktu izstrādes laboratoriju, kurā tiks attīstītas inovācijas un pielāgoti produkti atbilstoši tirgus prasībām.

Uzņēmums arī plāno ieviest automatizāciju dažos ražošanas posmos, lai palielinātu efektivitāti un samazinātu izmaksas.

Polosuhina uzsver, ka uzņēmumā nepārtraukti notiek pielāgošanās mainīgajiem Eiropas Savienības noteikumiem par ķīmisko produktu ražošanu, tieši tādēļ pastāvīgi tiek pilnveidots produktu piedāvājums.

Foto: Publicitātes foto

Pašlaik ir pieejami vairāk nekā 200 produkti. Galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, lai produkti būtu videi draudzīgāki, veselīgāki un atbilstu stingrajām ES noteiktajām normām. Katru gadu tiek izstrādāti vismaz 3 līdz 5 jauni produkti. Produktu līnijas ir pielāgotas gan mājsaimniecībām, gan industriāliem patērētājiem.

Šobrīd uzņēmums ir apņēmies ieviest ESG (vides un sociālās atbildības) kritērijus un EPD (produktu vides deklarācijas) uzņēmuma darbībā. Šie pasākumi pašlaik ir prioritāte, lai nodrošinātu ilgtspējīgu un atbildīgu biznesa praksi. Tiek investēts arī enerģijas patēriņa samazināšanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!