Foto: LETA

"Rimi Latvia" attīsta e-komercijas biznesa virzienu un oktobrī plāno atklāt savu e-veikalu Baltijas valstīs, informē uzņēmums.

Šobrīd norisinās e-komercijas platformas testēšana, lai interneta veikals būtu pieejams šā gada oktobrī. Sākotnēji iespēja saņemt iepriekš pasūtīto un sagatavoto iepirkumu grozu būs "Rimi Ozols" un tirdzniecības centrā "Spice", kur izveidoti internetā pasūtīto preču saņemšanas punkti. "Spice" kļūs par bāzi pasūtījumu apkopošanai piegādei uz mājām. "Vispirms pārbaudīsim jaunos risinājumus pie intensīvas pircēju plūsmas, bet ar laiku tie būs pieejami arī reģionos. Nākamais solis būs preču piegādes uz mājām, lai pakāpeniski audzētu to pircēju skaitu, kuriem ērtāk iepirkties internetā," skaidro "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Jāatgādina, ka 2012. gadā "Rimi" lielākais konkurents Latvijā SIA "Maxima Latvija", ieguldot vairāk nekā 110 000 latu, atklāja savu interneta lielveikalu. 2018. gadā "e-Maxima.lv" mainīja zīmolu uz "Barbora". "Barbora" servisu nodrošina uzņēmums "Radas", kas ietilpst "Maxima Grupe" un kura pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana.

Turlais teic, ka jau ilgāku laiku strādāts pie dažādiem jauninājumiem, un šis gads ir bijis īpaši ražens – ieviesta jauna lietotne viedtālruņiem, nesen uzsākts darbs pie pašapkalpošanās skeneru ieviešanas. Tagad uzņēmums ir gatavs interneta veikala atvēršanai, kur varēs pasūtīt pārtiku un sadzīves preces, sagatavoto pirkumu grozu saņemot veikalā vai ar piegādi mājās.

"Tirgus ir audzis, pircēji iecienījuši iepirkšanos internetā, un mēs varam piedāvāt pircējiem mūsu izstrādāto risinājumu. Likumsakarīgi pirmo e-veikalu atveram Latvijā, kur "Rimi" ir vislielākais tirgus. Šeit redzam milzīgu potenciālu – citu valstu pieredze pārtikas e-komercijas segmentā rāda, ka tādos lielos un attīstītos tirgos kā, piemēram, Lielbritānija iepirkšanās internetā sasniedz pat 10% no visa pārtikas mazumtirdzniecības apjoma, kamēr Igaunijā tas ir tikai 1%, bet Latvijā un Lietuvā – pat pusprocents no kopējās tirgus daļas," atzīst "Rimi Baltic" valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans (Edgar Sesemann).

Jāatzīmē, ka no 10. septembra "Rimi" visā Baltijā vienos jauns komunikācijas sauklis "Katra diena arvien labāka".

"Rimi" plāno turpināt darbu pie tā, lai īstenotu mērķi līdz 2020. gadam kļūt par klimatam neitrālu uzņēmumu. Tas paredz gan turpmāku atteikšanos no vienreizējiem plastmasas iepakojumiem un videi draudzīgu, ilgtspējīgu iepakojuma risinājumu meklējumus, gan samazinātu CO2 izmešu un pārtikas atkritumu apjomu.

Šobrīd "Rimi Latvia" tīklā ir 124 četru formātu veikali: 32 "Rimi Hyper", 32 "Rimi Super", 51 "Rimi Mini" un deviņi "Rimi Express", kas darbojas 27 Latvijas pilsētās. "Rimi Latvia" strādā vairāk nekā 5000 darbinieku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!