Foto: Publicitātes foto
Septiņas "Latvijas Pasta" nodaļas tirdzniecības centros Rīgā no 2021.gada 23.janvāra atsākušas darbu sestdienās saskaņā ar valstī noteiktajiem drošības pasākumiem Covid-19 izplatības ierobežošanai.

Saistībā ar noteiktajiem papildu drošības pasākumiem Covid-19 ierobežošanai brīvdienās tika ierobežota tirdzniecības centru darbība, tāpēc no 2020.gada 14.novembra mainījās vairāku pasta nodaļu darbalaiks tirdzniecības centros, nestrādājot sestdienās un svētdienās. No 2021.gada 23.janvāra pieņemts lēmums atjaunot šo nodaļu darbu sestdienās.

Pasta nodaļas Rīgā, kas no 23.janvāra atsākušas darbu sestdienās, ir: Rīgas 3.pasta nodaļa t/c "Mols", Krasta ielā 46; Rīgas 17.pasta nodaļa t/c "Domina", Ieriķu ielā 3; Rīgas 20.pasta nodaļa t/c "Dole", Maskavas ielā 357; Rīgas 22.pasta nodaļa t/p "Alfa", Brīvības gatvē 372; Rīgas 25.pasta nodaļa t/c "Spice", Lielirbes ielā 29; Rīgas 33.pasta nodaļa t/c "Akropole", Maskavas ielā 257b un Rīgas 50.pasta nodaļa t/c "Origo", Stacijas laukumā 2.

Veicinot pasta sūtījumu maksimālu apriti noslogotajā gadumijas periodā, no 2020.gada nogales līdz 2021.gada 23.janvārim "Latvijas Pasts" darbam sestdienās papildus atvēra 47 nodaļas visā valstī. Pakalpojumu sniegšanu sestdienās pēc 23.janvāra turpinās četras pasta nodaļas – Rīgas 57.nodaļa Prūšu ielā 2, Kuldīgas 1.pasta nodaļa Liepājas ielā 34, Smiltenes pasta nodaļa Dārza ielā 1 un Valkas 1.pasta nodaļa Semināra ielā 15. Visu "Latvijas Pasta" nodaļu aktuālais darbalaiks pieejams te.

Ņemot vērā valstī ieviestos ierobežojumus, "Latvijas Pasta" nodaļās līdz ārkārtējās situācijas beigām iespējams saņemt visus tajās pieejamos pakalpojumus, bet iegādāties var tikai ar pasta pakalpojumu nodrošināšanu saistītās preces – pastmarkas, aploksnes, pastkartes, sūtījumu iepakojuma taru, līmlentes –, kā arī atsevišķas saimniecības preces, pārtikas produktus, biļetes braukšanai sabiedriskajā transportā, preses izdevumus, dezinfekcijas līdzekļus un sejas un mutes aizsegus.

"Latvijas Pasts" aicina klientus būt saprotošiem, jo Covid-19 izplatības mazināšanai visā valstī ir noteikti ierobežojumi attiecībā uz cilvēku skaitu, kas var uzturēties pakalpojumu sniedzēju telpās, tāpēc iespējas sniegt pakalpojumus nodaļās ir samazinājušās un var rasties situācijas, kad sava pakalpojuma saņemšanu nākas uzgaidīt, stāvot ārpus nodaļas un distancējoties citam no cita.

Lai pasta pakalpojumu saņemšana nebūtu jāgaida, "Latvijas Pasts" aicina izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā.

"Latvijas Pasts" turpina vērtēt pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes turpmāku optimālu nodrošināšanu, ņemot vērā ārkārtējo situāciju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!