“Unibankas” Mārketinga un produktu pārvaldes vadītājs Valters Kaže atzina, ka jaunais pakalpojums piesaista daudz studentu un ir sekmīgāks, nekā tika plānots, pakalpojumu ieviešot.
Kā jau ziņots, no šā gada 1. septembra “Unibanka” visās filiāles uzsāka īpašu piedāvājumu studentiem — “Studentu banka”.

Jau tagad, pēc nepilniem trim mēnešiem kopš pakalpojuma ieviešanas, “Studentu bankai” ir vairāki tūkstoši klientu un to skaits nemitīgi pieaug, teica Kaže.

“Studentu banka” piedāvā četrus dažādus pakalpojumus, un šis ir pirmais šāda veida bankas produkts, kas ir saistošs vienai mērķauditorijai. Minētais jaunievedums liecina par bankas īpašu orientēšanos uz studentu un gados jaunu cilvēku auditoriju, jo tagadējie studenti ir potenciālie bankas klienti nākotnē, atzīmēja Kaže.

Pakalpojumu komplektā ietilpst “Visa Electron” debetkarte, telefonbanka, atlaižu karte un apdrošināšanas polise. Šo pakalpojumu cena būs Ls 4 gadā. Turklāt šīs kartes īpašniekiem “Unibanka” laiku pa laikam paredzējusi īpašus piedāvājumus.

Tā kā studentiem ir vajadzības, kuras “Unibanka” nespēj nodrošināt, banka kopā ar sadarbības partneriem piedāvā iespēju izdevīgi iepirkties vairāk nekā 150 dažādos veikalos Latvijā. Atlaižu karte nodrošina iespēju ietaupīt naudu ne tikai Rīgā, bet visās tajās Latvijas pilsētās, kurās ir augstskolas. Sadarbības partneri ir izvēlēti, ņemot vērā studentu vajadzības, uzsvēra Kaže.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!