Vizualizācija: tirdzniecības kompleksu 'Spice' papildinās trešā ēka
Foto: Publicitātes attēli

Tirdzniecības komplekss "Spice" plāno investēt vairāk nekā septiņus miljonus eiro, radot veselības, medicīnas un labsajūtas kompleksu. "Spice Wellness" ēka būs piecos stāvos, aizņemot vairāk nekā 5000 m2 izīrējamo platību, kas tika savienota ar esošo tirdzniecības centra "Spice" daļu, informē tirdzniecības komplekss.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Rīgas pilsētas būvvalde ir izsniegusi atļauju "Spice Wellness" pirmajai būvniecības stadijai, pamatojoties uz kuru tiks pabeigta projekta izstrāde un sagatavoti dokumenti visa tehniskā projekta iesniegšanai. "Spice Wellness" ēka ir projektēta BIM vidē, kas nozīmē, ka katrs potenciālais nomnieks var apskatīt savas telpas virtuālajā realitātē jau tagad, pirms ir sākusies faktiskā būvniecība. Šobrīd "Spice" turpina darbu pie jaunā zīmola "Spice Wellness" koncepta izstrādes un īrnieku atlases.

"Spice Wellness" plānoti tādi koncepti kā "Veselības Centrs 4", Dr. Lūkina acu klīnika, "E. Gulbja laboratorija", Dr. Ģīļa plastiskās ķirurģijas kabinets, Dr. Apines zobārstniecības klīnika, "Orto klīnika" un vēl citi medicīnas un skaistumkopšanas pakalpojumi, tostarp ģimenes ārstu prakses un sporta klubs. Ēkas pirmajā stāvā plānots "Gastronome" delikatešu tirgus un dažāda veida kafejnīcas un restorāni.

Vienlaikus ar "Spice Wellness" celtniecību "Spice" plāno uzlabot esošās ēkas fasādi un daudzstāvu autostāvvietu, kā arī izbūvēt atpūtas zonu un bērnu rotaļu laukumu ārpus tirdzniecības centra. Papildus būvdarbiem tiek plānots veikt arī ceļu infrastruktūras uzlabojumus.

"Spice" plānošanas laikā sadarbojās ar Rīgas pilsētas attīstības departamentu, būvvaldi, Rīgas pilsētas arhitektu un "Mark" arhitektiem. Tika meklēts risinājumus ēkas dizainam un visa apbūves kompleksa stūra arhitektoniskajam akcentam.

"Plānojot attīstību, īpašu uzmanību pievērsām mūsu klientu steidzīgajam dzīves ritmam un vajadzībām. Domājām par tiem pakalpojumu segmentiem, kuri ikvienam no mums ir svarīgi, bet reizēm ikdienā tik grūti sasniedzami, piemēram, dažāda veida medicīnas pakalpojumu pieejamība darba dienu vakaros un brīvdienās. Pēc "Spice Wellness" atvēršanas tirdzniecības komplekss "Spice" būs Baltijā pirmais, kas saviem klientiem piedāvās iepirkšanos un izklaidi apvienojumā ar pakalpojumiem veselības un dzīves kvalitātes uzlabošanai," teic "Spice" direktore Kadrija Pudova.

Tirdzniecības centrs "Spice" atvērts 2001. gadā, savukārt 2007. gadā atklāja "Spice Home". Tirdzniecības kompleksu gada laikā apmeklē vairāk nekā 10 miljoni cilvēku, un 2018. gadā tā apgrozījums pārsniedza 177,5 miljonus. Pēc "Spice Wellness" atklāšanas tirdzniecības kompleksā "Spice" būs pieejami 69 000 m2 iznomājamās platības.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Būvniecība Mazumtirdzniecības apgrozījums Spice
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form