Foto: Publicitātes foto
Jau pavisam drīz – 26. maijā – noskaidros Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne" uzvarētājus, kad no 50 finālistiem desmit dažādās kategorijās tiks izvēlēti labākie e-veikali un pakalpojumu sniedzēji.

Atbalstot finālā iekļuvušos mazā biznesa, ražotāju un eksportētāju pārstāvjus un viņu e-komercijas risinājumus, Latvijā vadošais medijs DELFI no 11. līdz 21. maijam rīko Latvijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne" DELFI auditorijas simpātijas balvas balsojumu, kurā ikviens var nobalsot par labāko, ērtāko un efektīvāko digitālās komercijas risinājumu. Balsojuma uzvarētājs saņems mākslinieka Gata Erdmaņa radīto balvu DELFI "Izcilības sfēra" un 1000 eiro reklāmai DELFI medijos.

Izvēlies savu favorītu un nobalso!

Balsošanas dalībnieks drīkst balsot atkārtoti no vienas IP adreses, bet ne biežāk kā vienu reizi 24 stundu laikā par katru nominantu. Vienā balsošanas reizē balsošanas dalībnieks var nobalsot par vairākiem balvas pretendentiem. Balsošanā uzvarējušais DELFI lasītāju simpātijas ieguvējs tiks paziņots E-komercijas gada balvas ceremonijā 26. maijā, kā arī balsošanas rezultāti tiks publicēti DELFI.

Konkurss "E-komercijas zvaigzne" šogad norisinās pirmo reizi, un tā mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas interneta veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē. Konkursa atbalstītāji ir uzņēmumi "Printful" un "Omniva Latvija", un tā ietvaros tiek vērtēta e-veikalu digitālo risinājumu kvalitāte, radošā izcilība un inovācijas.

Balvu pasniegšans ceremoniju 26. maijā būs iespējams vērot tiešsaistē e-komercijas balvas lapā un portālā DELFI.

"E-komercijas zvaigznes" apbalvošanas ceremonijā e-veikali saņems zelta, sudraba un bronzas apbalvojumus savās kategorijās, savukārt Grand Prix ieguvējs saņems īpašu balvu – stikla kausu, ko izgatavojis latviešu stikla mākslinieks un dizainers Artis Nīmanis. Konkursa partneris "Scandiweb" visiem finālistiem nodrošinās ielūgumus uz e-komercijas konferenci "eCOM360", kas norisināsies tiešsaistē no 25. līdz 27. maijam.

Plašāk par e-komercijas attīstību un tendencēm Latvijā iespējams lasīt "DELFI Brand Studio" veidotajā e-komercijas gada balvas satura projektā, kas ieskicē 2020. gada pandēmijas ierobežojumu ietekmi gan uz aktuālo, gan uz nākotnes situāciju, kopā ar nozares ekspertiem un e-komersantiem meklē veiksmīgas produktu "iepakošanas" paņēmienus interneta vidē, skaidro, kā attālināti dibināt un veidot tuvas attiecības ar klientiem, kā arī ieskatās nākotnes uzņēmumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!