Foto: Publicitātes attēli
AS "Reģionālā investīciju banka" pakalpojums "Karte MasterCard World Signia" ir viens no žurijas izvēlētajiem finālistiem banku pakalpojumu konkursā "Zelta monēta 2013". Projekts pieteikts konkursa kategorijā "Finanšu pakalpojumu eksports".

Projekta apraksts

"World Signia" karte ir MasterCard maksājumu karšu produkts, kas atrodas hierarhijas virsotnē
MasterCard karšu pasaulē. Tā ir luksusa prece, kuru piešķir Klientiem ar augstu labklājības līmeni. Šī karte ir lielisks atbalsts un nodrošinājums cilvēkiem, kuri daudz ceļo.

Papildus kredītkartes nodrošinātajiem standarta pakalpojumiem "World Signia" kartes
īpašniekiem visu diennakti ir pieejami vairāki ekskluzīvi pakalpojumi:

  • Konsjerža pakalpojumi (Concierge) - unikāls atbalsta dienests ar profesionāliem speciālistiem, kas sniegs palīdzību gan ikdienišķās, gan ārkārtas situācijās. Konsjerža pakalpojumu speciālisti kartes īpašnieka vārdā rezervēs aviobiļetes, galdiņu restorānā, limuzīnu vai numuriņu viesnīcā, kā arī iegādāsies biļetes uz sporta, izklaides un citiem pasākumiem.
  • Palīdzība ārkārtas situācijās ārzemēs (Travel Assistance) - šī programma nodrošinās palīdzību ārkārtas situācijās ārzemēs, kā arī nodrošinās atbalstu un palīdzību kartes īpašniekam, viņa ceļabiedriem un mājās palikušajiem radiniekiem, ja ceļojuma laikā atgadīsies neparedzēta vai ārkārtas situācija.
  • Apdrošināšana - starptautiski atzītā Chartis apdrošināšanas polise, kuras kopējā prēmijas summa sasniedz € 7,5 milj.
  • Priority Pass - karte, kas nodrošina bezmaksas piekļuvi VIP atpūtas zālēm vairāk nekā 600 lidostās visā pasaulē.
  • MasterCard Global Services Premium - visaugstākā līmeņa apkalpošana, kas nodrošina steidzamu palīdzību maksājumu kartes problēmu risināšanā jebkurā situācijā un jebkurā pasaules vietā.

Vairāk par pakalpojumu: www.ribbank.com

Par konkursu

Konkursu "Zelta monēta 2013" šogad pirmo reizi rīko "Latvijas Komercbanku asociācija" (LKA) un tā mērķis ir gan apkopot, gan izcelt banku labāko praksi, popularizēt banku jaunākos un klientiem noderīgākos produktus un pakalpojumus, kā arī veicināt jaunu šādu produktu radīšanu, izmantojot visas mūsdienīgās tehnoloģijas un risinājumus.

No 1.februāra līdz 14.februārim portālos "Delfi" norit balsojums par 11 žūrijas izvēlētajiem finālistiem, kurā tiks noskaidrots "Klientu balvas" ieguvējs. Balso šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!