Foto: Reuters/Scanpix/LETA

ASV interneta tirdzniecības uzņēmums "Amazon" pērn ceturtajā ceturksnī strādājis ar 14 miljardu dolāru (12,4 miljardi eiro) peļņu, tai dubultojoties salīdzinājumā ar attiecīgo ceturksni pirms gada, liecina kompānijas pārskats.

Peļņas kāpumu veicinājis tirdzniecības apjoma pieaugums Ziemassvētku iepirkšanās periodā un ienākumi no investīcijām elektrisko automobiļu ražotājā "Rivian".

"Amazon" norāda, ka pārdošanas apjoms ceturksnī pieaudzis līdz 137 miljardiem dolāru.

Uzņēmums vēsta, ka uzrādījis visu laiku labākos pārdošanas apjoma rezultātus nedēļās nogalē no tā dēvētās melnās piektdienas līdz kiberpirmdienai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!