Foto: Shutterstock

Šajā pandēmijas gadā ASV tirgū popularitāti guvuši cita veida Adventes kalendāri, nekā ierasts. Saldumu vietā tajos sarindotas alkoholisko dzērienu pudelītes pieaugušo pircēju priekam, vēsta "CNN". Veikaliem tas kļuvis par sava veida mārketinga rīku.

Piemēram, mazumtirgotājs "Walmart" šogad pirmo reizi tirgo vīna Adventes kalendāru, kas maksā 69,98 ASV dolārus, kā arī "Crown Royal" viskija kalendāru par 39,98 ASV dolāriem.

"Aldi", kas ir pārdevis vīna kalendārus kopš 2018. gada, šogad tirgo arī alus un alkoholisko kokteiļu kalendārus par attiecīgi 49,99 ASV dolāriem un 34,99 ASV dolāriem. Nākamajā mēnesī tas plāno laist tirdzniecībā arī dzirkstošā vīna kalendāru.

Savukārt mazumtirdzniecības kompānija "Kroger" laidusi klajā jaunu vīna Adventes kalendāru, kas pildīts ar 24 mini šī dzēriena pudelītēm un maksā 79,99 ASV dolārus.

Adventes kalendāri bieži vien ir impulsīvs pirkums, cilvēkiem apmeklējot tirdzniecības vietu, lai iegādātos ikdienai nepieciešamās preces, "CNN" sacījis patērētāju un mazumtirdzniecības tendenču eksperts Fils Lemperts.

"Vīna Adventes kalendāriem mārketinga vērtība ir ievērojami augstāka nekā to pārdošanas vērtība," komentējis zīmolu konsultants Kristofers Durhems. "To pieejamība tiek ierobežota, tūkstošiem cilvēku par tiem runā un tiek veidota interese un kustība," viņš paskaidro.

Un pārtikas tirgotāji rīkojas tieši tā. "Kroger" pavēstījis, ka tirgo tikai 16 tūkstošus jauno kalendāru un piedāvājumu nepapildinās, kad tie tiks izpirkti.

"Costco" savu vīna kalendāru laida klajā septembrī, un tas jau ir izpārdots. Mazumtirgotājs šogad nepapildinās piedāvājumu, sacījis "Costco" finanšu direktors Ričards Galanti.

Galanti paudis, ka nav pārsteigts par to, cik ātri kalendāri izpirkti. "Cilvēki vairāk ir mājās, tāpēc mēs esam pieredzējuši pieaugumu tādās kategorijās kā pārtika un dzērieni, virtuve un mēbeles," viņš teicis.

"Aldi" pirmais vīna tēmas kalendārs 2018. gadā tika izpārdots dažu minūšu laikā, un tas kļuva par tik pieprasītu preci, ka izsoļu vietnē "eBay" tā cena sasniedza vairākus simtus ASV dolāru. Turklāt mazumtirgotājs 2019. gadā pārdeva par 500% vairāk vīna Adventes kalendāru nekā 2018. gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!